برگزیده ها
سخنرانان احتمالی گلوگاه در ایام انتخابات/ شانس 60 درصدی رای آوری روحانی

مازندمجلس: رئیس ستاد دکتر روحانی در شهرستان گلوگاه، افزود: در حال حاضر دو ستاد در شهرستان داریم که یکی برای جوانان و دیگری برای بانوان تشکیل شده است. همچنین سعی کردیم ستاد مرکزی را به جوانان بسپاریم و در کنار آن ها از تجربه بزرگان استفاده کنیم که تاکنون از این کار نتیجه مثبت حاصل شد

مازندمجلس: بابایی، با بیان اینکه وضعیت دکتر روحانی در شرق مازندران خوب و مناسب است، گفت: تاکنون استقبال خوبی از ستاد روحانی در این شهرستان به عمل آمده است.

وی، افزود: در حال حاضر دو ستاد در شهرستان داریم که یکی برای جوانان و دیگری برای بانوان تشکیل شده است. همچنین سعی کردیم ستاد مرکزی را به جوانان بسپاریم و در کنار آن ها از تجربه بزرگان استفاده کنیم که تاکنون از این کار نتیجه مثبت حاصل شد.

رئیس ستاد دکتر روحانی در شهرستان گلوگاه، تصریح کرد: افتتاح ستاد در مسجد جامع انجام شد و چند عضو شورا، حاج آقا کیانلو،امام جمعه شهر، رئیس سابق آموزش و پرورش، مسئول ستاد جوانان و بنده از سخنرانان مراسم بودیم. ضمن اینکه جلسات محلاتی نیز در حال انجام است.

بابایی، درباره اسامی احتمالی سخنرانان استانی و کشوری برای ستادهای این شهرستان در ایام انتخابات بیان کرد: قراربر این شد که آقایان عارف، مازنی، مطهری و همچنین خانم فاطمه هاشمی در سفر حمایتی خود از دکتر روحانی به مازندران، برای سخنرانی در شهر ما هم حضور یابند و این در حد احتمال است.

وی، در پایان اظهار کرد: درحال حاضر در گلوگاه آقای روحانی از بیشترین شانس برخوردار است و حدودا بالای 60درصد شانس رای آوری دارند.

بابایی رئیس ستاد روحانی در گلوگاه گلوگاه ستاد روحانی در گلوگاه