برگزیده ها
دولت یازدهم اثبات کرد که می‌توان کارهای بزرگ را در بازه زمانی کوتاه انجام داد

مازندمجلس: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مراسم ششمین جشنواره تحقیقات، فناوری و نوآوری وزارت دفاع طی سخنانی اظهار داشت: امروز لازمه ثبات، امنیت ،عزت، دیپلماسی مذاکره و ایجاد توازن ،داشتن قدرت در حوزه های مختلف است.

مازندمجلس: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مراسم ششمین جشنواره تحقیقات، فناوری و نوآوری وزارت دفاع طی سخنانی اظهار داشت: امروز لازمه ثبات، امنیت ،عزت، دیپلماسی مذاکره و ایجاد توازن ،داشتن قدرت در حوزه های مختلف است.

به گزارش ایلنا، سردار دهقان افزود: ما به دنبال تولید قدرت هستیم  و توان و قدرت دفاعی در شرایط آشوبناک کنونی منطقه و جهان و عصر بی ثباتی در محیط پیرامونی امری اجتناب ناپذیر و حیاتی است که بحمدالله در دوره اخیر گام های بلندی در این ارتباط برداشته ایم.

 وزیر دفاع با بیان اینکه دشمن تلاش می کند جمهوری اسلامی ایران را از همه عناصر قدرت محروم کند تصریح کرد: آنها برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی از همه ظرفیت های اقتصادی، سیاسی، نظامی، فرهنگی و جاسوسی خود بهره برداری می کنند تا جلوی پیشرفت و تعالی ، الهام بخشی و الگو شدن نظام جمهوری اسلامی ایران را بگیرند.

سردار دهقان با تأکید بر ضرورت رصد تمامی اقدامات و تحرکات دشمن گفت:باید با شناخت دقیق نقاط ضعف دشمن و تمرکز بر آنها اصل غافلگیری را محور قرار داد و هرگز دچار غفلت و غافلگیری نشد.

وی با تشریح عناصر قدرت جمهوری اسلامی ایران ،بالاترین عنصر تولید کننده قدرت را مردم مسلمان ، متحد و یکپارچه پیوند خورده با ولایت و اهل بیت ذکر کرد و افزود:فرهنگ ایثار و شهادت و توسعه علم و فناوری از دیگر عناصر قدرت کشورمان به شمار می رود.

وزیر دفاع گفت:در دوره دولت یازدهم ما اثبات کردیم با تمرکز بر اولویت ها ، تلاش و اراده جمعی می توان کارهای بزرگ را در بازه زمانی کوتاه انجام داد و محدودیت ها نمی تواند خللی در حرکت جهادی ما داشته باشد.

سردار دهقان جشنواره تحقیقات، فناوری و نوآوری وزارت دفاع را اقدامی مبارک ، خردمندانه و کاملاً سنجیده توصیف کرد و اظهار داشت:کارهای بزرگ و دستاوردهای درخشان شما دانشمندان ، محققان ، متخصصان، مدیران و صنعت گران زخم های بزرگی بردل دشمنان گذاشته و آنان را عصبانی و به چالش کشیده و از طرفی قلوب ملت ایران و علاقمندان به ایران اسلامی را شاد و امیدوار کرده است.

وی با بیان اینکه نباید به این حد قانع بود و باید در این عرصه نیز رکورد زنی کرد افزود:با وجود سرمایه های بزرگ انسانی چون شما تحقق این مهم کار سختی نیست.

وزیر دفاع ، ارزیابی همه جانبه وضعیت تحقیقاتی وزارت دفاع ، برجسته کردن الگوهای سازمان ها، ایجاد همکاری موثر و هدفمند ، گسترش فضای هم گرایی و تکریم و قدردانی از برگزیدگان را از اهداف اصلی جشنواره تحقیقات، فناوری و نوآوری وزارت دفاع ذکر کرد و اظهار امیدواری نمود:با خلق فناوری نوظهور و پیشرفته و حرکت در مرزهای دانش و فناوری ،کشور را در حدی از بازدارندگی موثر قرار دهیم که دشمنان هرگز جرأت و جسارت تعرض و حمله به خود راه ندهد.

فناوری اسلامی وزارت اظهار عناصر دهقان افزود سردار نوآوری کارهای تحقیقات جشنواره جمهوری غافلگیری تمرکز دشمنان ایجاد زمانی اثبات کوتاه یازدهم تولید اینکه