برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - تسنیم نوشت:‌ رئیس دیده‌بان شفافیت و عدالت گفت: آقای جهانگیری با تکرار اینکه من اصلاح طلب هستم به دنبال احیا کردن و رسمیت بخشیدن به اصلاح طلبی است.

مازندمجلس:احمد توکلی با بیان تحلیل خود از دومین مناظره تلویزیونی نامزد‌های دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: نامزدها با آمادگی بیشتری در این مناظره شرکت کرده بودند، گاهی اوقات بدون توجه به سوالات مجری، بحث‌هایی را که آماده کرده بودند، مطرح می‌کردند. آقای روحانی در آخرین جمع‌بندی سخنان خود خطاب به کاندیداها گفت "شما به خدمات دولت هیچ اشاره‌ای نکردید" این ایراد وارد بود، ولی ایراد بزرگتر به خود وی برمی‌گشت.

رئیس دید‌بان شفافیت و عدالت با اشاره به راهبرد دیگر جهانگیری در مناظره اخیر گفت: آقای جهانگیری با تکرار اینکه من اصلاح طلب هستم به دنبال احیا کردن و رسمیت بخشیدن به اصلاح طلبی است. نکته مثبتی که در اظهارات آقای جهانگیری وجود داشت این بود که عنوان کرد "من اگر رئیس جمهور شوم تلاشم این است که در سطوح بالا توافقاتی را ایجاد کنم که همه بتوانند در صحنه کشور مدیریت کنند."

وی با اشاره به ارزیابی عملکرد سایر نامزدها در مناظره افزود: عملکرد آقای میرسلیم در مناظره مثبت بود.خیلی دقیق حرف می‌زد و بهتر از مناظره اول درخشید. آقای رئیسی اسلامی‌تر صحبت کرد و آمادگی بیشتری نسبت به مناظره اول داشت.

29213

 

مناظره جهانگیری ایراد عملکرد اشاره بیشتری اصلاح نامزدها درخشید میرسلیم رئیسی اسلامی‌تر توکلی آمادگی