برگزیده ها

مازندمجلس: سخنگوی وزارت بهداشت به اعداد و ارقام اعلامی از سوی یکی از کاندیداها درباره طرح تحول نظام سلامت، واکنش نشان داد.

مازندمجلس:

دکتر ایرج حریرچی در مطلبی که در کانال تلگرامی پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمده، خطاب به مردم و کاندیداهای ریاست جمهوری گفت:« به اعداد و ارقامی که از طرف بعضی افراد اعلام می‌شود به سادگی اطمینان نکنید.

نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اولویت سلامت در برنامه‌های خود را به طور شفاف اعلام کنند.

کاندیداها در زمینه سلامت از مشاورین امین و کارشناسان آشنا به فن استفاده کنند و به ارقامی که از طرف بعضی افراد به آنها اعلام می‌شود و چند برابر میزان واقعی بودجه‌های حوزه‌هایی مثل درمان یا بهداشت یا دیگر حوزه‌ها می‌باشد، به سادگی اطمینان نکنند.
 این که بعضی آقایان در مورد طرح تحول سلامت اظهار نظر کرده‌اند و بر ضرورت اجرا و ادامه طرح تحول تاکید کرده‌اند، فی نفسه مناسب است، ولی نامزدها مراقب باشند که با توجه به رضایت بسیار بالای مردم از اجرای طرح تحول سلامت و اقدامات وزارت بهداشت و نیز همراهی و همکاری خیل عظیمی از جامعه پزشکی، پرستاری، پیراپزشکی با اجرای مجدانه این طرح، هر گونه اظهار نظر کلی و غیر کارشناسی و افتادن به دام نظرات تکراری و مخالف خوانی‌های افرادی معدود قاعدتا بر سبد آرای نامزدها تاثیر منفی خواهد داشت.»


سلامت بهداشت وزارت اعلام اظهار نامزدها اجرای اطمینان کرده‌اند افراد کاندیداها ریاست جمهوری ارقامی سادگی