برگزیده ها

مازندمجلس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نهمین جشنواره استانی حضرت علی‌اکبر (ع) در تبریز گفت: دولت تدبیر و امید جوانان را باور دارد، قصدی برای تبلیغات ندارم، زیرا معتقدم بهترین تبلیغ، عملکرد دولت است.

مازندمجلس:

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، سیدرضا صالحی امیری - وزیر ارشاد - در این جشنواره اظهار کرد: یک واقعیت را به‌عنوان عضو کابینه بیان می‌کنم و آن این‌که ما جوانان را باور داریم و هر دولتی که جوانان را باور نداشته باشد، به بی‌راهه خواهد رفت و به شدت با بازی کردن با جوانان مخالف هستیم.

او بیان کرد: معتقدیم جوانان در این جامعه دین‌گریز نیستند، بلکه ریاگریز هستند و تنها یک زبان را می‌شناسند و آن زبان صداقت است. توسعه بدون جوان در کشور ناممکن است و با هرگونه رفتار فریبکارانه با جوان مخالف هستیم، زیرا جوانان را موتور توسعه می‌دانیم.

صالحی امیری ادامه داد: ما معتقدیم امروز هر ایرانی منهای رنگ پوست، نژاد و مذهب از حقوق برابری برخوردار است و با هر نوع تبعیضی مخالف هستیم. معتقدیم جوان فرصت و سرمایه است و هیچ عاقلی به سرمایه خود نگاه تهدیدآمیز ندارد.

وزیر ارشاد همچنین گفت: اعلام می‌کنیم در چهار سال گذشته، تهدید جهانی را از سر کشور دور کردیم و تحولات منطقه خاورمیانه به نفع جمهوری اسلامی تغییر کرد و این به‌خاطر تلاش‌هایی است که در کشور انجام شد. این امنیت محصول یک شانس نیست، بلکه تدابیر رهبری، نیروهای مسلح و مجموعه‌ای از تلاش‌هاست.

او اضافه کرد: دولت روحانی مدعی است که از طریق مذاکره و دیپلماسی و قدرت نرم و توجه به جوانان و زنان در قله‌های توسعه قرار می‌گیریم. امروز شاهد این هستیم که فضای عمومی در داخل، در مسیر وحدت حرکت می‌کند و همه اعضای دولت در حال تلاش و سازندگی است و دولت تمام شبانه‌روز را وقف کرده برای این‌که قدم موثری برای مردم بردارد.

جوانان هستیم معتقدیم توسعه ارشاد مخالف سرمایه امروز صالحی امیری این‌که