برگزیده ها
تخفیف 50 درصدی مرسولات پستی از نمایشگاه کتاب
مازندمجلس: تخفیف 50 درصدی مرسولات پستی از نمایشگاه کتاب به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از ستاد امور رسانه‌ای و خبری سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، حسین مهری، مدیرعامل شرکت ملی پست، گفت: طبق توافقاتی که امسال با رئیس نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران صورت گرفته است، 50 درصد تخفیف در بحث تعرفه‌های کتاب داده‌ایم. سال گذشته تخفیف 45 درصد بود که امسال این تخفیفات به 50 درصد رسیده است.

مدیرعامل شرکت ملی پست با بیان اینکه در حال حاضر در نمایشگاه، سه غرفه‌ی بسته‌بندی، آماده‌سازی و رهسپاری مستقر کرده‌ایم افزود: در سه روز گذشته 2هزار و 650 بسته‌ پستی دریافت و ارسال کرده‌ایم.
 
حسین مهری خاطرنشان کرد: این میزان نسبت به مدت مشابه از نظر کمی، در سال گذشته یک درصد رشد نشان می‌دهد و از جهت حجمی 24 هزار و 600 کیلو کتاب امسال دریافت کردیم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، از نظر حجمی از رشد دو درصدی برخورداریم.
 
معاون وزیر ارتباطات و فناوری در پاسخ به این سئوال که آیا در زمینه‌ کتاب‌های خارجی نیز تخفیفاتی در نظر گرفته شده،گفت: رئیس سی‌اُمین نمایشگاه کتاب تهران، پیشنهاد تخفیف پست کتاب‌های خارجی را امسال دادند که هنوز در حال رایزنی هستیم تا برای ارسال بسته‌های پستی کتاب‌های خارجی نیز تخفیفاتی در نظر بگیریم.
 
سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «یک کتاب بیشتر بخوانیم» از 13 تا 23 اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.
نمایشگاه امسال تخفیف تهران گذشته کتاب‌های بین‌المللی خارجی تخفیفاتی آفتاب مجموعه مشابه دریافت سی‌اُمین مدیرعامل گرفته درصدی کرده‌ایم ارسال