برگزیده ها
وعده‌هایی ندهیم که هیچ دولتمردی نتواند به آن وفا کند

مازندمجلس: یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: وعده‌هایی ندهیم که هیچ دولتمردی نتواند به آن وفا کند.

مازندمجلس: یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: وعده‌هایی ندهیم که هیچ دولتمردی نتواند به آن وفا کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، احمد مسجد جامعی در افتتاح ستاد حزب کارگزاران حامی روحانی گفت: ایرانیان از تبار بزرگی و سرافرازی هستند هیچ چیز تلخ‌تر از این نیست که حیثیت ایران خدشه‌دار شود در داستان‌های اساطیری این را می‌بینیم در یک دوره‌هایی دست ایران را بستند و شان ایران نادیده گرفته شده در بحث برجام واقعیتی اتفاق افتاده و آن توانایی ایرانیان در اداره دیپلماسی بود. افتخار نبود که بالاترین مقام اجرایی ایران برای سخنرانی در سازمان ملل برود و همه سالن ترک کنند اکنون این عزت جبران و ترمیم شد نگذارید وضع به آن روز برگردد.

او افزود: شاید آنچه در دولت موفق ما اتفاق افتاد ادب و اخلاق بود. من نگران بسط بی‌انضباطی هستم با بی‌انضباطی توسعه ممکن نیست روحانی خاطره‌ای می‌گفت بعد دولت اصلاحات، دولت جدید ایشان را خواستند و گفتند چقدر به البرادعی‌ بدهیم آنجا را اداره کنیم روحانی مبلغی می‌گوید و رییس دولت وقت بی‌ملاحظه می‌گوید پرداخت کنید. مگر می‌شود بدون تصویب مجلس پرداخت شود او جواب داده من گفتم باید بشود.

مسجدجامعی با بیان اینکه من نگران بی‌انضباطی در زندگی مردم هستم، گفت:  همه چیز از بی انضباطی در فکر شروع می‌شود که به بی‌انضباطی در عمل می‌رسد اگر دولت خاتمی موفق بود چون مبتنی بر اخلاق بود و به رای شخصی مبتنی نبود. من نگرانم کشور در کار امروز خود بماند و شاهد گزارش‌هایی که جهانگیری از وضع گذشته کشور داد، باشیم. وعده‌هایی ندهیم که هیچ دولتمردی نتواند به آن وفا کند من نگران کسانی هستم که فریب این وعده‌هایی که محقق نمی‌شود را بخورند و به آنها رای بدهند.

او یادآور شد: در تهران گروه‌های مختلفی هستند که ممکن است به این حرف‌ها امید ببندد و شما با زبان و ادبیات تعریف شده مطالب را بگویید که با فهم همه ارتباط برقرار کند. زمانی که هاشمی دولت را در دست گرفت بخاطر هست که تئاتر و سینما و برنامه‌های هنری ما بد اقبال بود ولی ظرف هشت سال نشاط آمد و شاخص‌ها افزایش کرد فعالیت اجتماعی رو به رشد رفت و در همه بخش‌ها پیشرفت کرد در آن زمان این روند مقدمه‌ای شد تا خاتمی حصور یابد و موفق شود. ما الان وظیفه داریم نشاط حال حاضر که در خطر شعارهایی است که منجر به توسعه نمی شود را حفظ کنیم.

مسجد جامعی خاطرنشان کرد: شوراها یکی از اصول قانون اساسی است و رکن نظام محسوب می‌شود نخستین قانون شورا توسط موسوی به مجلس ارائه شد در دولت خاتمی اولین انتخابات برگزار شد هر بار اقبال نسبت به انتخابات بالا بوده شورا در اختیار اصلاح‌طلبان بوده شورایی که اصلاح‌طلبان در آن نیامدند زمینه‌ای شد تا دولتی روی کار آمد و آن بلاها را سر کشور آورد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب عنوان کرد: نگاه کنید اگر دولت ملی و مدیریت محلی همسو باشد می‌تواند بسیاری از مشکلات مردم حل شود اگر ۲۰ هزار میلیارد سرمایه کشور برای مقابله با دولت باشد چه می‌شود. اگر در سطح بین‌المللی توانستیم موفق باشیم به دلیل این بود که هنر گفت‌وگو را یاد گرفتیم. در این دوره کمیسیون کلان شهرها ایجاد شد که بسیار ارزشمند است اگر مشارکت بالا در انتخابات شوراها نباشد منافع ملی و محلی نباشد ما شاهد آسیب‌هایی هم در حوزه ملی و هم حوزه محلی خواهیم بود. برنامه‌ریزی درست آن است ساختار ملی و محلی از هم پشتیبانی کنند نه اینکه ساختار محلی با ساختار ملی رقابت کند. بعد از انتخابات نظرات خود را در مورد مدیریت شهری می‌گوییم از دستاوردهای دولت این بود که شاهد شکل‌گیری کمیسیون کلان شهرها بودیم.

انتخابات بی‌انضباطی وعده‌هایی خاتمی نگران روحانی ساختار سیاسی ندهیم نتواند دولتمردی شوراها اقبال قانون شهرها نباشد باشیم کمیسیون مدیریت اصلاح‌طلبان توسعه اتفاق ایرانیان جامعی اصلاح‌طلب اداره اخلاق اینکه پرداخت می‌گوید مسجدجامعی مبتنی