برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- مدیرعامل سازمان زیباسازی گفت: جهت تهیه اِلمان برای شهدای پلاسکو فراخوانی صادر شده و به زودی جمع بندی این فراخوان را اعلام خواهیم کرد.

مازندمجلس: شهدای پلاسکوعیسی علیزاده در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان گفت: فراخوان لازم برای تهیه اِلمانی ویژه شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو صادر شد و هنرمندان ایده‌های خود را برای ما ارسال کرده اند. 
وی افزود: هنوز در رابطه با انتخاب نهایی به جمع بندی نرسیده ایم و پس از بررسی‌های کافی، اقدامات نهایی را در دستور کار قرار خواهیم داد. 
مدیرعامل سازمان زیباسازی با تاکید بر تنوع زیاد برای تهیه نماد شهدای آتش نشان خاطرنشان کرد: می‌توان برای گرامیداشت شهدای حادثه پلاسکو از نمادهای مختلفی استفاده کرد و هنوز برای انتخاب آن‌ها به جمع بندی نرسیده ایم. 
علیزاده از نقش بستن تصاویر شهدای آتش نشان به روی دیوارهای شهر تهران خبرداد و اظهارکرد: یکی از برنامه‌های ما در سازمان زیباسازی، منقش کردن برخی دیوار‌ها به تصاویر شهدای آتش نشان به ویژه شهدای حادثه پلاسکو است. 
وی تاکید کرد: در سطح شهر از نمادهای مفهومی و حجمی در راستای گرامیداشت دلاوری‌های شهدای آتش نشان بهره خواهیم برد. 
مدیرعامل سازمان زیباسازی در خصوص دلایل تاخیر در انتخاب اِلمان شهدای پلاسکو تصریح کرد: به این خاطر که شهدای حادثه پلاسکو ۱۶ نفر بودند انتخاب اِلمان برای آن‌ها دشوار است و باید از یک نماد مفهومی استفاده کنیم. 
شهدای پلاسکو حادثه تصاویر زیباسازی اِلمان نمادهای گرامیداشت استفاده تاکید مفهومی آن‌ها نرسیده دیوارهای فراخوان نهایی خواهیم  مدیرعامل