برگزیده ها
استاندارد بازوی پرتوان واحدهای تولیدی در ارتقای کیفیت و توسعه صادرات است

مازندمجلس: زاهدان - ایرنا- رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: استاندارد بازوی پرتوان کارفرمایان و واحدهای تولیدی در ارتقای کیفیت و رسیدن به وضعیت ایده آل در صادرات است.

مازندمجلس: به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی سازمان استاندارد، نیره پیروز بخت در جریان سفر روز شنبه به زاهدان و پس از بازدید از شرکت صنایع غذایی مینوی شرق اظهار داشت: این سازمان همواره همراه شرکت‌های تولیدی بوده است و با راه اندازی آزمایشگاه های همکار تلاش می کند سطح محصولات تولیدی را ارتقا دهد تا توان رقابت با برندهای جهانی را داشته باشند.
وی از شرکت صنایع غذایی مینو شرق کشور به عنوان یکی از شرکت‌های موفق و معتبر استان سیستان و بلوچستان یاد کرد و گفت: این شرکت علیرغم تنگاتنگ های مالی سر پا مانده و باید دیگر شرکتها از آن الگوبرداری کنند.
بر اساس این گزارش، رئیس سازمان ملی استاندارد ایران و هیات همراه در این سفر علاوه بر بررسی مسائل حوزه استاندارد در استان سیستان و بلوچستان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه زاهدان و استاندار سیستان و بلوچستان دیدار کرد.
این گزارش می افزاید، این سفر در راستای سفرهای دوره ای رئیس سازمان ملی استاندارد ایران برای بررسی ظرفیت های این سازمان در استانهای کشور در سال اقتصاد مقاومتی، تولید، اشتغال انجام شد.
3213 **6081 دریافت کننده: اکبر نوری ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی

استاندارد بلوچستان سیستان گزارش تولیدی بررسی استان غذایی زاهدان صنایع همراه شرکت‌های