برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > انتخابات - ایرنا نوشت: فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: کسانی که تقسیم بندی چهار درصد و 96 درصد را در جامعه ترویج می کنند معیار و مبانی تقسیم بندی خود را هم بیان کنند و بگویند ملاکی که نظام اجتماعی ایران را در این قالب قرار می دهند، چیست.

مازندمجلس:نجفقلی حبیبی روز درمورد اظهارات برخی نامزدهای انتخابات اظهارکرد: تقسیم بندی و قطب بندی جامعه به چهار درصد و 96 درصد هیچ مبنا و معیار علمی و منطقی ندارد،این قبیل اظهارنظرهای عوام فریبانه برای دشمنان ما که رقابت های انتخاباتی را زیر نظر دارند بهترین خوراک ضد نظام را فراهم می کند که جمهوری اسلامی ایران در 37 سال گذشته چه اقداماتی برای فقرا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: وعده پرداخت یارانه و کارانه به مردم همان روشی است که پیش از این در ایران آزموده شد و هزینه های آن هم از جیب ملت پرداخت شده است.

این پژوهشگر تصریح کرد: کسانی که می خواهند با همان روش گذشته کشورداری کنند می توانند چشم انداز چنین سیاست هایی را در ونزوئلا ببینند که مردم با تورم 700 درصدی دست و پنجه نرم می کنند و تورم به طور ساعتی بالا می رود و از گرسنگی به خیابان ها می ریزند.

حبیبی با بیان این که خدا رحم کرد و چنین شیوه های عوام فریبانه در کشور متوقف شد، گفت: نکته دیگر بی توجهی آقایان به فضای اجتماعی و فرهنگی کشور است؛امروز با وجود گستردگی عرصه های اطلاع رسانی در فضاهای حقیقی و مجازی اهداف و نتایج چنین شعارها و برنامه هایی کاملا برای مردم روشن شده ایت و سوال می کنند که اگر کسی وعده پرداخت یارانه 250 هزار تومانی می دهد از کجا می خواهد این منابع را تامین کند.

حبیبی همچنین در خصوص این ادعای برخی نامزدهای انتخاباتی که دولت نتوانسته چک برجام را نقد کند، گفت: این حرف در تناقض با اظهارنظرها و اقدامات قبلی این نامزدها است. طرح چنین بحثی به معنای این است که برجام کار درستی بوده در حالی که آنها و هوادارانشان همواره بر علیه برجام بوده اند ومی گفتند که سر ملت ایران کلاه رفته است.

وی خاطرنشان کرد: اگر این طور است چرا این همه علیه برجام بد و بیراه می گفتند این قبیل اظهار نظر تناقض های گفتاری و رفتاری آقایان را نشان می دهد و حاکی از رویکرد عوام فریبانه ای است که البته جوانب آن برای مردم هم روشن شده است.

ادامه راه، و کسب توفیقات بیشتر با اعتماد مجدد به روحانی میسر است

همچنین ایسنا نوشت؛

فاطمه هاشمی با اشاره به اینکه در سایه محیط آزاد برای معلمان و فرهنگیان، تعلیم و تربیت مؤثر و آزاد محقق می‌شود، تصریح کرد: روحانی در طول 4 سال گذشته نشان داد که آزادی و امنیت همواره از مهم‌ترین خواسته‌ها و برنامه‌های او بود که هیچ‌گاه در راه تأمین آن مرتکب کوتاهی نشد.

هاشمی تصریح کرد: نعمت فضای مجازی امروزه کشور، نشانه سماجت و آزادی‌خواهی روحانی برای حفظ و تعمیم این مهم در جامعه است و امروز فضای مجازی باعث شده کوچک‌ترین حرکت اعم از درست یا غلط در آنی در اختیار میلیون‌ها انسان قرار بگیرد.

هاشمی گفت: بعد از مرگ پدرم، دو عامل باعث تسکین درد و اندوه من و خانواده‌ام بوده است، اول حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر ، تدفین و ویژه ‌برنامه‌های رحلت آن بزرگوار بود و دومین مسئله‌ای که می‌تواند تسکین ‌بخش آلام خانواده هاشمی رفسنجانی را به همراه داشته باشد، حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو و حمایت از حسن روحانی خواهد بود.

هاشمی افزود: فرهنگیان می‌توانند در این چند روز باقیمانده تا انتخابات از نفوذ کلامشان در این دو راه بهره‌گیری کنند و اول تلاش نمایند مردم را برای حضور سرنوشت‌ساز در انتخابات ترغیب کنند و از این راه آرای خاموش را به‌ پای صندوق‌های رأی بیاورند تا از بروز اتفاقات مشابه سال 88 جلوگیری شود دوم حمایت از روحانی از طریق تشریح و تبیین برنامه‌ها و آگاه کردن مردم به آثار این حمایت است.

وی خاطرنشان کرد: برجام توانست بسیاری از تحریم‌های مهم بین‌المللی که سال‌ها مشکلاتی را بر کشور تحمیل نموده بود را رفع کند و در سایه برجام، نه‌ تنها نظام تحریم‌های ظالمانه فرو ریخت بلکه حق هسته‌ای کشور نیز به رسمیت شناخته شد و بازگشت به وضع سابق به دست آوردن بازارهای بین‌المللی از دست ‌رفته و بازگشت به وضعیت قبل از تحریم‌ها کار بسیار سختی بود که دولت روحانی توانست با تدبیر و دیپلماسی سازنده به آن دست یابد.

هاشمی گفت: حسن روحانی در این دوره از انتخابات نیز برنامه‌های بسیار خوبی در دستور کار دارد که در آخرین مناظره و در فرصت باقیمانده تا برگزاری انتخابات از طریق رسانه‌های به اطلاع مردم خواهند رسانید.

وی تصریح کرد: این روزها تبلیغات و سیاه نمایی‌های زیادی در حوزه اقتصاد و صنعت صورت می‌گیرد، اما در دولت قبل به دلیل وجود تحریم‌ها و نبود مواد اولیه، بیش از 70 تا 80 درصد واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی کشور به تعطیلی گرایید،اما این وضعیت در دولت روحانی به‌ مرور در حال مرتفع شدن است و تداوم راه می‌تواند به بهبود شرایط صنایع تولیدی بیانجامد .

هاشمی گفت: دولت روحانی ثبات سیاسی و اقتصادی را به ارمغان آورد و زیر بنای آن نیز در دولت تدبیر و امید گذاشته شد و ادامه راه و کسب توفیقات بیشتر در این مسیر با اعتماد مجدد به حسن روحانی میسر خواهد شد.

وی اضافه کرد: یادمان نرود که انتخاب روحانی برای چهار سال آینده می‌تواند به ادامه موفقیت اصلاح‌طلبان و پیروزی آنان بر اقتدارگرایان در انتخابات بعدی بیانجامد.

27212

روحانی هاشمی انتخابات برجام حمایت تصریح حبیبی ادامه مجازی پرداخت جامعه می‌تواند فریبانه گذشته خاطرنشان باقیمانده پرشور توانست تحریم‌های بین‌المللی وضعیت تدبیر تولیدی تسکین بسیار بیانجامد تحریم‌ها بازگشت همواره آقایان اطلاع خواهند یارانه نامزدهای انتخاباتی همچنین تناقض اعتماد فرهنگیان بیشتر توفیقات گفتند برنامه‌های