برگزیده ها
معلوم نیست مناظره می‌کنند یا مخاصمه

مازندمجلس: بیادی گفت: الان معلوم نیست مناظره می‌کنند یا مخاصمه خیلی از افراد هستند که لیاقت بیشتری دارند اما نمی‌توانند حضور پیدا کنند.

مازندمجلس: بیادی گفت: الان معلوم نیست مناظره می‌کنند یا مخاصمه خیلی از افراد هستند که لیاقت بیشتری دارند اما نمی‌توانند حضور پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حسن بیادی در همایش بررسی راهکارهای توسعه کارآفرینی و کسب و کار شهری گفت: معضلات زیادی وجود دارد اما معضل اصلی نداشتن ساختار است داشتن سیستم مناسب با توجه به اقلیم و سرزمینی که داریم و اصلا ساختار ندارد باید مورد توجه قرار گیرد.

او ادامه داد: تمام مسائل امروز زاییده این معضل است اگر در شورای شهر هم هاشمی باشد باز هم درست نمی‌شود این نحوه انتخابات حتی در آنگولا هم برگزار نمی‌شود. ما اسما حزب داریم اما در واقع این‌ها باند هستند .

بیادی عنوان کرد: در چهار سال گذشته کارهای زیادی انجام شده و بسترهای زیادی ایجاد شده است. این را قبول دارم سیستم نداریم اما اگر بی‌برنامه هم باشیم به مشکلات برمی‌خوریم. قبل از ورود به شورای شهر دوم گفتیم بایستی برنامه داشتیم و تمام توان خود را روی ٥ محور متمرکز کردیم ملاقت‌های مردمی را ما باب کردیم که وقتی رفتیم داخل آنها کلی فحش شنیدیم اما حرف‌های قوی هم شنیدیم. ما از حرف‌های مردم برنامه درآوردیم یکی از اعتراض‌های من این بود که می‌گفتند برای چه آمدید برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کنید فرق آن است که او پارتی دارد اما معلم فوق لیسانس که شاید شهید رجایی باشد پارتی ندارد الان معلوم نیست مناظره می‌کنند یا مخاصمه خیلی از افراد هستند که لیاقت بیشتری دارند اما نمی‌توانند حضور پیدا کنند.

او افزود: همه این‌ها به خاطر این است حزب نداریم و نقش مردم ما فقط رای دادن است دو انتخابات را باهم برگزاری می‌کنند الان همه به فکر ریاست جمهوری هستند کسی به فکر شورای شهر نیست در صورتی که بیشتر مشکلات از همان شهرها آغاز می‌شود.

بیادی تصریح کرد: سعی کنید این ساختار درست شود به آدم‌هایی رای دهیم که کار کرده باشند و به سیستم آشنا باشند. به هر کسی می‌گویند که رزومه بدهد ٣٠ جا کار کرده این یعنی سیستم خراب است جالب اینکه حتی روحانیون مساجد هم هر سال تغییر می‌کنند اگر می‌خواهیم توسعه داشته باشیم باید این جابجایی را به حداقل رساند.

بیادی سیستم شورای زیادی ساختار انتخابات معلوم مناظره مخاصمه مشکلات برنامه کردیم شنیدیم پارتی باشند جمهوری ریاست حرف‌های باشیم ندارد دارند بیشتری لیاقت افراد نمی‌توانند توسعه این‌ها نمی‌شود داریم نداریم