برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- نماینده‌ مردم سلماس گفت: بنیاد برکت،طی سال‌های اخیر نزدیک به هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال در استان آذربایجان غربی سرمایه‌گذاری کرده است.

مازندمجلس: بنیاد برکتبه گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،شهروز برزگر کلشانی با اشاره به عملکرد موفقیت‌آمیز بنیاد برکت در حوزه‌ی محرومیت‌زدایی، اظهار داشت: بنیاد برکت عملکرد بسیار خوبی در استان و کل کشور داشته و در شهرستان‌های مناطق محروم توانسته است خدمات ماندگاری را انجام دهد.
وی با بیان این‌که تقاضا داریم که خدمات بنیاد برکت توسعه یابد، چرا که واقعاً مردم این تلاش‌ها را قدر می‌نهند، بیان داشت: راه‌سازی، مدرسه‌سازی، کمک به اشتغال‌زایی و تولید از اهداف و اقدامات ماندگار این بنیاد در سراسر کشور است، چنان‌که بنیاد در هر منطقه‌ای وارد شده، به خوبی توانمندی و خدمت‌رسانی خالصانه‌ی خود را به اثبات رسانده است. 
برزگر کلشانی با اشاره به این‌که طی سال‌های اخیر در استان نزدیک به هزار و ۴۰۰ میلیارد رالر سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف محرومیت‌زدایی، توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی، امور زیربنایی، فرهنگی و آموزشی و خدمات عام‌المنفعه انجام گرفته که توانسته تا حدودی به برطرف شدن محرومیت استان کمک کند، تصریح کرد: سرمایه‌گذاری انجام گرفته در زمینه‌های ۸ طرح توانمندسازی اقتصادی و صد‌ها طرح زیربنایی و فرهنگی شامل ساخت مدرسه، مسجد، مسکن محرومین و مددجویان، راه‌سازی و خدمات به ایتام و اعطای وام قرض‌الحسنه به محرومان بوده است.
وی با بیان این‌که در شهرستان سلماس، بخش کوهسار بیش از ۸۶ روستا وجود دارد که متأسفانه حتی یک دبیرستان هم در آن وجود ندارد، از مسئولان بنیاد برکت درخواست کرد تا نسبت به برطرف کردن این مشکل اقدام لازم را انجام دهند.
نماینده‌ی مردم سلماس افزود: طی سال‌های اخیر بنیاد برکت واقعاً در ساخت و تجهیز مدارس و مراکز آموزشی، مسجد و کتاب‌خانه اقدامات بسیار ارزشمندی را انجام داد که تأثیرات مطلوبی بر فضای فرهنگی و مذهبی این مناطق داشته است. 
بنیاد خدمات این‌که محرومیت‌زدایی فرهنگی استان سلماس اقتصادی توانمندسازی برطرف گرفته آموزشی زیربنایی سرمایه‌گذاری واقعاً عملکرد اشاره کلشانی بسیار مناطق اقدامات راه‌سازی توانسته سال‌های