برگزیده ها
برگزاری روز مکزیک در سی‎اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
مازندمجلس: برگزاری روز مکزیک در سی‎اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به‌گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، غرفه مکزیک در سی‎اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با ارائه 52 عنوان کتاب میزبان مراجعه‌کنندگانی است که به گفته مسئول این غرفه بیشتر یا با زبان اسپانیایی آشنایند و یا به فرهنگ، ادبیات و تاریخ مکزیک علاقه‌مند هستند.

از مجموع 52 عنوان کتاب ارائه شده در این غرفه 26 عنوان به حوزه تاریخ، فرهنگ و ادبیات اختصاص دارند و 26 عنوان دیگر به حوزه کودک و نوجوان می‌پردازد.

از جمله برنامه‌های مکزیک در این دوره از نمایشگاه می‌توان به برگزاری روز مکزیک همزمان با ششمین روز از فعالیت این رویداد بزرگ فرهنگی اشاره کرد.

این مراسم که شامل شعرخوانی، موسیقی و پذیرایی است عصر فردا، دوشنبه (18 اردیبهشت‌ماه) با حضور سفیر مکزیک در ایران آلفونسو زگبه و نویسنده و مترجم ایرانی اسدالله امرایی از ساعت 14 تا 15 و 30 دقیقه در سالن ملل (سرای بین‌الملل) مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود.

سی‎اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «یک کتاب بیشتر بخوانیم» و با ریاست سیدعباس صالحی از 13 تا 23 اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی خواهد بود.
مکزیک نمایشگاه عنوان سی‎اُمین تهران بین‌المللی تاریخ مجموعه آفتاب ادبیات نمایشگاهی بیشتر ارائه برگزاری میزبان فرهنگ