برگزیده ها

مازندمجلس: نامزد پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران تاکید کرد: این شورا نباید تصمیمات سیاسی بگیرد و لازم است شهر را به سمت درآمدهای پایدار که منجر به توسعه پایدار می شود سوق دهد.

مازندمجلس: محسن هاشمی رفسنجانی روز یکشنبه در همایش بررسی راهکارهای توسعه کارآفرینی و کسب و کار شهری که درسالن همایش های رایزن برگزارشد، گفت: اگر به سمت قانون فروشی و شهرفروشی حرکت کنیم دیگر چیزی از شهرباقی نمی نماند.
 
وی با انتقاد از رویه قالب در حوزه ساخت و سازهای تهران اظهارکرد: ما به جای بارگذاری در بافت های فرسوده شهر به سمت تخریب باغات شهر حرکت کردیم با صرف اینکه زودتر به پول تبدیل می شود، این کارها که مدیریت نیست!

وی با تاکید بر توسعه گردشگری به عنوان یک صنعت اشتغالزا گفت: با وجود حاکمیت دوازده ساله برخی مدیران و اعضای شورای شهر چرا هنوز هتل های بین المللی که نام آنها امنیت هم می آورد، نداریم؟ درحالی که این مسائل در اسلام آباد پاکستان و بغداد حل شده است.

محسن هاشمی اظهارامیداوری کرد که مردم تهران انتخابات شورای شهر را مانند ریاست جمهوری جدی بگیرند و به لیست کامل رای دهند زیرا رفتن به شورای شهر بدون اکثریت فایده ای ندارد.

وی گفت: مهمترین وظیفه ما امروز ترغیب آرای خاموش برای حضور در پای صندوق های رای است.

شورای هاشمی تهران توسعه همایش