برگزیده ها

مازندمجلس: در پی دستور رییس جمهور برای احیای سازمان ملی جوانان،معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان نوشت: اکنون جوانان با دست یافتن به حقوق اولیه خود که داشتن یک سازمان مستقل و عضویت در هیات دولت بود، می توانند شاهد خبرهای خوش بیشتری برای حقوق اجتماعی و اقتصادی خود باشند.

مازندمجلس:  محمدرضا رستمی در کانال تلگرامی خود نوشت:«رییس جمهور دستور احیای سازمان ملی جوانان را صادر کرد. دکتر روحانی بارها بر بازنگری وضعیت ساختار جوانان در دولت تاکید کرده‌اند و آخرین بار در معرفی دکتر سلطانی‌فر به عنوان وزیر ورزش و جوانان در مجلس این موضوع را مطرح کردند.

امروز خبر تفکیک جوانان از وزارت ورزش و تشکیل معاونت رییس جمهور و سازمان ملیی جوانان رسید و اکنون جوانان با دست یافتن به حقوق اولیه خود که داشتن یک سازمان مستقل و عضویت در هیات دولت بود، می‌توانند شاهد خبرهای خوش بیشتری برای حقوق اجتماعی و اقتصادی خود باشند.

دولت یازدهم با افزایش ٤٠ برابری بودجه برنامه‌ای امور جوانان و اختصاص بودجه عمرانی به بخش جوانان و افزایش اختیارات و ... ساز و کار شکل‌گیری سازمان ملی جوانان زیر نظر رییس جمهور را فراهم کرد.»

جوانان جمهور بودجه افزایش احیای