برگزیده ها

مازندمجلس: روحانی با بیان اینکه امروز از ازادی بیان سخن می‌گویند، گفت: آنها که زبان‌ها را بردیدند و دهان‌ها را دوختند، شماها که در طول سال‌های گذشته آنچه از شما صادر شد کلمه ممنوعیت بود.ممنوعیت قلم و ممنوعیت تصویر. لطفا شما دم از آزادی نزنید که آزادی خجالت می‌کشد. شما دم از انتقاد نزنید که در نهادی کار می‌کنید که هیچ‌کس جرات نمی‌کند از آن نهاد حتی یک بار انتقاد کند.

مازندمجلس: کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: ما با همه توان در کنار کارگران خواهیم بود، در کنار معدن‌چیان خواهیم بود.

‌ حجت‌الاسلام حسن روحانی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری که در راستای برنامه انتخاباتی خود به استان آذربایجان غربی سفر کرده در ورزشگاه الغدیر ارومیه حاضر شد.

روحانی در ابتدای سخنان خود با بر شمردن برخی از شهرهای این استان، گفت: من فقط به شما مردم یک نکته بگویم و آن اینکه قبل از آنکه به آذربایجان غربی و ارومیه بیایم، رفتم تا سری به وضع معدن‌چیان عزیز در آزادشهر بزنم،‌ همدلی ملت ایران باهم، غمخواری همه مردم نسبت به هم، عشق و برادری و محبت در سراسر ایران عزیز کنار کارگران معدن است. فقط یک نکته بگویم؛ این معدن در اختیار یک بخش خصوصی بوده است و مدیریت آن یک نهاد عمدتا بوده است و باید پاسخگوی مردم باشند.

وی افزود:‌ ما با همه توان در کنار مردم خواهیم بود و ما با همه توان در کنار کارگران خواهیم بود، در کنار معدن‌چیان خواهیم بود، در کنار خانواده عزیز از دست داده خواهیم بود، اما آنهایی که مسئول این معدن بودند چرا مهر سکوت بر لب زدند.

روحانی به بیان اینکه ما دریاچه ارومیه را تثبیت کردیم، گفت: چشم زیبای ایران دریاچه ارومیه است، می‌خواستند این چشم زیبای آبی را در این بدن نبینند اما امروز شاهد این هستیم که امواج دریاچه حیات خود را فریاد می‌زند. دریاچه ارومیه باز هم جاذبه گردشگری خود را احیا خواهد کرد.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اضافه کرد: ما اگر وعده‌ای به مردم دادیم به آن وعده عمل خواهیم کرد، امروز به مردم آذربایجان غربی می‌گویم در این استان هر روز شرایط زندگی و شرایط کسب و کار برای جوانان آماده‌تر خواهد شد. باید جوان بیکار در این سرزمین باقی نماند، اما کسانی می‌توانند از شغل حرف بزنند که کارنامه اشتغال خود را به مردم نشان دهند، عزیزان من بدانید در ستادهای آنها افرادی هستند که 8 سال قبل کشور در اختیار آنها بود ودیدید با جوان‌ها و اشغال این کشور چکار کردند. 8 سال شغلی برای این سرزمین نبود.

روحانی تصریح کرد: برخی از رسانه‌ها، آن 8 سال سکوت کردند از بیکاری جوانها سخن نگفتند حالا که سال گذشته 650 هزار شغل درست شد، امروز دم از بیکاری می‌زنند، می‌گویند باید مالیات بدهیم اما کسی نمی‌پرسد در آنجایی که شما مدیریت می‌کنید آیا تاکنون مالیات دادید؟ بدانید برای اشتغال زنان گفتیم و عمل کردیم.

 وی با بیان اینکه امروز از ازادی بیان سخن می‌گویند، گفت: آنها که زبان‌ها را بردیدند و دهان‌ها را دوختند، شماها که در طول سال‌های گذشته آنچه از شما صادر شد کلمه ممنوعیت بود.ممنوعیت قلم و ممنوعیت تصویر. لطفا شما دم از آزادی نزنید که آزادی خجالت می‌کشد. شما دم از انتقاد نزنید که در نهادی کار می‌کنید که هیچ‌کس جرات نمی‌کند از آن نهاد حتی یک بار انتقاد کند. دولتی می‌تواند از انتقاد سخن بگوید که امرو می‌بینیم حتی تخریب را بنام انتقاد در این کشور رقم می‌زنند. اما جوانان عزیز و غیورمردان و غیور زنان ما با آگاهی در برابر سیاه‌نمایی آنها ایستادند.

روحانی گفت:‌ نگرانید؟ ناراحتید؟ از اینکه در این 4 سال شما کاسبان تحریم کاسبی‌اتان کسات شده ناراحت شدید؟ ما را می‌خواهید به 4 سال قبل برگردانید؟، ما عقب‌نشینی نمی‌کنیم. راهمان را انتخاب کردیم؟ راه ما آزادی است،  راه ما  آزادی است. باز می‌خواهید تحریم و حصر را به ایران برگردانید؟ ما مخالف تحریم و مخالف حصر ایران هستیم.  ما می‌خواهیم با دنیا زندگی مسالمت آمیز داشته باشیم. نمی‌خواخیم جوان کرد و و ترک ما در مرزها کوله‌بری کند. ما می‌خواهیم به جای کوله‌بری جای آن صادرات بنشانیم.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد:‌ شما دم از محرویمیت می‌زنید اما اعلام کنید در آن نهادی که هستید بازنشستگان شما چقدر می‌گیرند؟  دولت یازدهم در این 4 سال چه مقدار حقوق بازنشستگان را بالا برده است. ما دولت ادعا نیستیم، ما دولت خیال ‌بافی نیستیم. ما دولت فریب نیستیم. ما می‌خواهیم راهی که در خرداد 92 به هم وعده دادیم و دست به دست هم دادیم، راهی را که برگزیدیم و انتخاب کردیم آن راه را می‌خواهیم تا قله ادامه دهیم. وی افزود: همه مردان و زنان و همه ایران بدانید آنهایی که امروز آمده‌اند و می‌خواهند قدرت را در دست بگیرند، در طول 4 سال خواستند از پهنای باند در این کشور ممانعت کنند و شبکه‌ها را فیلتر کنند. امروز 100 هزار شغل در سایه فناوری اطلاعات برای جوانان ایجاد شده است. می‌خواهند ما را در یک رسانه‌ای که خودشان ساخته‌اند، منحصر کنند. ما می‌خواهیم با حفظ هویت ایرانی‌‌مان و با حفظ اعتقادات‌مان با دنیا در ارتباط باشیم.

روحانی در پایان گفت: جوانان عزیز، زنان و مردان، روز سرنوشت پیش روی ماست. نگذاریم تعالی آزادی، رفاه، حرکت، نشاط و امنیتی  که شما مردم در طول این 4 سال برای کشور عزیزتان ایران آفریدید و به وجود آوردید از دست شما بگیرند. راهش صندوق رای 29 اردیبهشت است. دوباره ایران، دوباره اسلام، دوباره امید. دوباره اعتدال، زنده‌باد آذربایجان و زنده‌باد ایران.
خواهیم آزادی روحانی امروز می‌خواهیم ارومیه اینکه تحریم دوباره دریاچه آذربایجان جوانان ریاست‌جمهوری کاندیدای انتقاد دوازدهمین انتخابات کردیم ممنوعیت دادیم نزنید بدانید نیستیم کارگران برگردانید؟ می‌خواهید استان معدن‌چیان مردان می‌خواهند بگیرند می‌کنید مالیات نهادی مخالف می‌گویند باشیم بازنشستگان کوله‌بری زنده‌باد هستیم مدیریت افزود آنهایی اختیار خجالت کاسبان ناراحتید؟ زیبای شرایط بیکاری گذشته تصریح اشتغال زندگی سرزمین می‌زنند