برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > انتخابات - ایسنا نوشت: رییس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری بر ضرورت استفاده از ظرفیت فضای مجازی در ایجاد شفافیت و آگاهی دادن به مردم تاکید کرد.

مازندمجلس:حجت الاسلام ناطق نوری امروز در دیدار جمعی از پیشکسوتان و رؤسای فدراسیونهای ورزشی، گفت: ورزشکاران ما موفق به کسب افتخارات عدیده ای در میادین مختلفورزشی شده اند اما واقعیت این است که متأسفانه توقعات به حق جامعه ورزشی کشور هنوزبه طور کامل برآورده نشده و این حوزه نیازمند توجه ویژه مسئولین است.

وی با بیان اینکه ورزش نقش مهمی در فرهنگ سازی داشته و می تواند پیامآور صلح و دوستی باشد، افزود: یکی از مسایلی که باعث عدم رضایت ورزشکاران و ورزشدوستان در سال های گذشته شده، انتصاب مدیران غیر متخصص در امر ورزش بوده است.

ناطق نوری خاطر نشان کرد: ما پیش تر در کنار تحریم های اقتصادی، تحریمسیاسی نیز بودیم و تمامی این تحریم ها جامعه را دچار تشویش، تنش و اضطراب کرده بودو خدا را شکر که در این 4 سال اخیر این وضعیت رو به بهبود است و ان‌شاءالله باتداوم دولت جناب آقای روحانی، جامعه دارای آرامش بیشتری شود.

وی تاکید کرد: این دولت تهدیدهای خارجی زیادی را شناسایی و از طریقدیپلماسی مناسب آن را برطرف نمود.

رییس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری تصریح کرد: مناظره نقش خوبی برایافزایش آگاهی مردم ایفا می کند و بنده معتقدم باید واقعیات را به طور صادقانه و بازبان ساده و ملموس به مردم منتقل کرد. استفاده از ظرفیت فضای مجازی در ایجادشفافیت و آگاهی دادن به مردم نیز ضمن رعایت اصول اخلاقی و انصاف، می بایست موردتوجه قرار گیرد تا انشاالله شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو باشیم.

29219

 

 

جامعه ورزشی ورزشکاران آگاهی برطرف تحریم خارجی دارای آرامش بیشتری روحانی