برگزیده ها
هاشمی: روحانی، رئیس‌جمهور غم و شادی مردم است

مازندمجلس: سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - محمد هاشمی رفسنجانی رفتن رئیس‌جمهور به استان گلستان و شنیدن درددل معدن‌کاران را کاری ارزشمند توصیف کرد.

مازندمجلس:برادر مرحوم هاشمیرفسنجانی درباره اعتراضات کارگران به رئیس جمهور در معدن یورت در گفت‌وگوبا خبرآنلاین اظهار کرد: کار ایشان ارزنده است؛ بالاخره رئیس جمهور در غم و شادی باید در کنار مردم باشد و آقای روحانی کار خوبی کردند که به میان مردم درمعدن یورت رفتند.

رئیساسبق سازمان صداوسیما ادامه داد: آقای روحانی در سایر جاها نیز با نقد و انتقاد مواجهشدند، اما ایشان صبر کردند و پذیرفتند. من مستند ایشان را از تلویزیون ایران ندیدم اماآن را از طریق آپارات دنبال کردم. در آنجا دیدیم که دانشجویان پرخاشگری کرده و بهایشان توهین می کنند؛ اما ایشان با نهایت صبر و متانت نشسته اند و حرف دانشجویان راگوش می کنند و بعد به آنها جواب می دهند. این از ویژگی های شخصی و ارزشمند آقایروحانی است.

ویدرباره تعبیری درباره صبوری که روحانی در مستندش به نقل از آیت الله هاشمی بیانکرد، نیز گفت:‌ من خودم هم شنیده بودم. حاج اقا تحمل آقای روحانی را تحسین می‌کردند.تحمل آقای روحانی و سعه صدر ایشان در بین روسای جمهور و مسئولان کشور ستودنی است.

هاشمیرفسنجانی ادامه داد: اگر از نظر تاریخی بررسی کنیم، بیشترین هجمه به دولت آقایروحانی شد، آن هم هجمه‌های ناجوانمردانه؛ اما آقای روحانی تحمل و سکوت کرد البته هرازگاهی تک‌نظراتی می‌گفت و تکه‌هایی می‌پراند که برای مخاطب آن سوزنده و دردناکبود. دیدید که در مناظره یک سری از آنها را آقای میرسلیم جمع کرده و علیه ایشانبیان کردند.

ویتاکید کرد: حضور رئیس جمهور در جمع معدن کاران معترض هم یکی از مصادیق سعه صدر و تحمل ایشان است. ایشانخواستند در سخت‌ترین شرایط در کنار معدن‌کاران باشند و این کار فی‌نفسه خیلیارزشمند است.

27213 

 

 

روحانی جمهور دانشجویان آقایروحانی ادامه درباره هاشمیرفسنجانی هاشمی