برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > انتخابات - ایسنا نوشت:یک عضو هیأت اجرایی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری راه اندازی سامانه پرداخت کارانه از سوی محمدباقر قالیباف را تخلف محرز انتخاباتی دانست و گفت که این موضوع باید در هیأت اجرایی مرکزی مورد بررسی قرار گیرد.

مازندمجلس:غلامرضا تاج‌گردون اظهار کرد: ثبت سامانه پرداخت کارانه از سوی آقای قالیباف یک تخلف محرز انتخاباتی است و حتما موضوع باید در جلسه هیأت اجرایی انتخابات مطرح شود چرا که تطمیع مردم به حساب می آید.

وی افزود: اگر محرز شود که ثبت این سامانه رسما از سوی ایشان انجام شده به عنوان یک تخلف محرز و اقدام ناشایست تبلیغاتی باید با آن برخورد جدی صورت گیرد.

تاج‌گردون خاطرنشان کرد: شاید طرح چنین موضوعاتی از جمله پول دادن به افراد جویای کار در جوانان بیکار، تاثیرگذار باشد اما این رفتار در قامت یک رئیس‌جمهور نشان می‌دهد که برخی افراد شایستگی لازم را برای این کار ندارند و حاضرند از هر ابزار غیراخلاقی برای کسب یک کرسی استفاده کنند. ما پیش از این شاهد طرح این ادعاها به شکل سنتی بودیم اما حالا شکل مدرن آن را هم تجربه می‌کنیم!

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مردم هم بدانند که این از اختیارات یک رئیس‌جمهور نیست که بخواهد چنین اقدامی انجام دهد بلکه رئیس‌جمهور برای هر کاری نیاز به بودجه و اعتبار مشخصی دارد و طرح این ایده و برنامه از اختیار رئیس‌جمهور خارج است.

وی با اشاره به تصمیم دولت احمدی‌نژاد در سال آخر فعالیت برای افزایش یارانه نقدی به 250 هزار تومان گفت:‌ آقای احمدی‌نژاد می خواست به هر ایرانی 250 هزار تومان یارانه بدهد که ما در مجلس جلوی آن را گرفتیم زیرا می دانستیم که این کار فاجعه ای است که مملکت را به ورطه نابودی می کشاند.

نماینده مردم گچساران در مجلس در پایان تاکید کرد: مهم نیست که چه کسی پیروز انتخابات باشد بلکه مهم این است که حواسمان باشد کشور را در سراشیبی نیندازیم.

2929

رئیس‌جمهور برنامه بودجه یارانه تومان احمدی‌نژاد افراد انتخاباتی تاج‌گردون سامانه انتخابات قالیباف