برگزیده ها
جلسه كمیته فنی تفاهم نامه‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار شد

مازندمجلس: نوزدهمین جلسه کمیته فنی تفاهم نامه‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی با حضور معاون پژوهش و فناوری دانشگاه برگزار شد.

مازندمجلس: به گزارش هنرنیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی‌کاربردی، این جلسه با حضور نمایندگان تام الاختیار معاونت‌های دانشگاه، رئیس واحد استانی البرز، مدیران روابط بین الملل، ارتباط با صنعت و کارآفرینی، پژوهش و فناوری، فناوری اطلاعات و ارتباطات، گسترش آموزش‏های مهارتی، بودجه و تشكیلات، صلاحیت حرفه ای و نمایندگان دفاتر نظارت و ارزیابی و حوزه ریاست و روابط عمومی برگزار شد.

دكتر امید بزرگ حداد معاون پژوهش و فناوری دانشگاه در این جلسه گفت: به منظور یکپارچه سازی و انعقاد تفاهم نامه های هدفمند با وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، نهادها، موسسات و شرکت‌های دولتی و خصوصی و توسعه همکاری های علمی، پژوهشی، كارآفرینی و فناوری به منظور تقویت نظام علمی کاربردی با تاکید بر اصل 44 قانون اساسی، كمیته فنی تفاهم نامه های دانشگاه در معاونت پژوهش و فناوری شكل گرفت.

وی افزود: تاكنون 19 جلسه این كمیته تشكیل شده است كه نتیجه آن بررسی 41 عنوان تفاهم نامه ملی و استانی با بیش از 450 نفر ساعت بوده است.

در نوزدهمین جلسه كمیته فنی تفاهم نامه‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی، پیش نویس تفاهم نامه ‌های فی مابین این دانشگاه با بانک ایران زمین، سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران و دانشگاه Northampton انگلستان مطرح و بررسی شد.

همچنین، مقرر شد در جلسه آینده، آیین نامه این كمیته فرمت‌ تفاهم نامه‌های ملی و استانی بازنگری شود.
دانشگاه تفاهم فناوری كمیته پژوهش روابط استانی نامه‌های کاربردی منظور بررسی برگزار پژوهشی معاون عمومی نمایندگان