برگزیده ها
بازدید مدیرکل کتابخانه های استان تهران از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

مازندمجلس: علی نیکنام مدیر کل کتابخانه های عمومی استان تهران از غرفه اداره کل و نمایشگاه بازدید کرد.

مازندمجلس: به گزارش هنرنیوز ، علی نیکنام مدیر کل کتابخانه های عمومی استان تهران به همراه اکرم نادری معاون اداره کل و نگین چخماچی کارشناس مسئول امور کتابخانه های عمومی استان از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و غرفه اداره کل کتابخانه های عمومی استان بازدید کردند و از نزدیک در جریان فعالیت ها و عملکرد بخش های مختلف آن قرار گرفتند.

در این بازدید کارکنان اداره کل که هر یک عهده دار بخشی در غرفه اداره کل در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران هستند به بیان عملکرد و میزان استقبال مخاطببین از فعالیت های غرفه پرداختند .

گفتنی است در غرفه اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران واقع در سالن A1-جنب سالن ملل_راهرو 4_غرفه شماره 28 فعالیت هایی نظیر عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی کشور و معرفی منابع و اهداف هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی به عموم مردم صورت می گیرد.

علاقمندان جهت عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی کل کشور و شرکت در مسابقه بزرگ جشنواره رضوی می توانند همه روزه از ساعت 10 الی 20 با حضور در غرفه اداره کل کتابخانه های عمومی ضمن دریافت اقلام تبلیغاتی و دریافت لوح فشرده کتابهای جشنواره با شرکت در مسابقه از جوایز ویژه آن برخوردار شوند.

اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران پذیرای همه دانش آموزان، دانشجویان، اعضای کتابخانه های عمومی کشور و عموم مردم در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است .
کتابخانه عمومی تهران اداره استان نمایشگاه المللی فعالیت بازدید جشنواره مسابقه دریافت عملکرد عضویت رایگان