برگزیده ها
پس از سقوط سن در کنسرت همسرم آسیب دید

مازندمجلس: سالار عقیلی و گروهش برای اجرای کنسرتی در آمل روی صحنه رفته بودند که در پایان این اجرا، سن سقوط کرد و طی آن حریر شریعت‌زاده (همسر سالار عقیلی) دچار آسیب‌ و به بیمارستان منتقل شد.

مازندمجلس: به گزارش هنرنیوز ، سالار عقیلی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب گفت: متاسفانه امشب (یک شنبه 17 اردیبهشت) در پایان کنسرت آمل، سن سقوط کرد و تمام اعضای گروه نیز در این اتفاق سقوط کردند که در این حادثه متاسفانه همسرم (حریر شریعت‌زاده) از ناحیه سر دچار مصدومیت شد که ایشان را به بیمارستان انتقال داده‌ایم و در حال حاضر مشغول مداوای ایشان هستند.

این خواننده در ادامه افزود: به نظر می‌رسد حال خانم شریعت‌زاده وخیم نباشد و در حال حاضر مشغول عکس‌بردار و آزمایش‌های لازم روی ایشان هستند. با شرایط موجود گمان می‌کنم همسرم امشب از بیمارستان مرخص شود.

وی همچنین گفت: جراحت ایشان شاید چندان جدی نباشد اما به هر حال شوکی که به ایشان و همه اعضای گروه وارد شده تاثیر خوبی روی همه ما نداشته است؛ باتوجه به کنسرتی که فردا در شهر نور در برنامه‌هایمان گنجانده شده؛ همه ما امیدوار هستیم که برنامه فردا به همراهی خانم شریعت‌زاده به اجرا درآید.

سالار عقیلی درباره سقوط سن گفت: کنسرت در سالن پیامبر اعظم(ص) ترتیب داده شده بود سن به شکل غیرحرفها ی و غیراستاندارد ازسوی برگزارکنندگان تعبیه شده بود و همین موضوع باعث سقوط سن و همه اعضای گروه شد. استقبال خوبی از این کنسرت به عمل آمده بود اما این اتفاق پایانی کنسرت واقعا باعث ناراحتی همه شد.
کنسرت شریعت‌زاده سالار اعضای همسرم عقیلی نباشد مشغول بیمارستان متاسفانه اتفاق