برگزیده ها

مازندمجلس: جناب میرکاظمی فراموش کرده‌اند بزرگ‌ترین خسارت‌ها و ضررهای مادی و معنوی طول عمر صنعت نفت و نظام اسلامی را جنابشان و نیروهای ایشان، به وزارت نفت تحمیل کردند که هنوز هم هزینه‌های کمرشکن آنها بر گرده نظام و وزارت نفت سنگینی می‌کند!!

مازندمجلس: اعوان و انصار دولت نهم و دهم که امروز متأسفانه در لوا و قبای دیگری در نقش متخصصان نفتی همراه کاندیدای جدید همان جبهه پشتیبان‌ هزاره سوم که نه حرمتی برای نظام و رهبری نه جان و رمقی برای مردم گذاشتند با کمال بی‌انصافی و بی‌اخلاقی با وجود شهادت و تأکید مقام معظم رهبری بر پایبندی به مبانی و اهداف و اصول نظام و کشور و تدین گروه مذاکره‌کننده و رزمندگان خط مقدم جبهه دیپلماسی نظام به فرماندهی نگین انگشتری دیپلماسی جمهوری اسلامی جناب آقای دکتر ظریف امروز آنان را مستحق محاکمه می‌خوانند!!!!

جناب میرکاظمی فراموش کرده‌اند بزرگ‌ترین خسارت‌ها و ضررهای مادی و معنوی طول عمر صنعت نفت و نظام اسلامی را جنابشان و نیروهای ایشان، به وزارت نفت تحمیل کردند که هنوز هم هزینه‌های کمرشکن آنها بر گرده نظام و وزارت نفت سنگینی می‌کند!!

جنابشان فراموش کرده‌اند که بزرگ‌ترین مجموعه بالادستی صنعت نفت (شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب) را با تصمیمات خلق‌الساعه، یک‌شبه ‌ویران کردند و به یک گروه ناهمگن و نابلد و غیرمتخصص تحویل دادند!!! ايشان مگر فراموش کرده‌اند سالیانی است که دولت‌شان بدون استفاده از ظرفیت‌های گازی حوزه خلیج‌فارس نه تنها سوختن سرمایه‌های ملی را بر مشعل‌های خلیج همیشه فارس نظاره‌گر بودند بلکه وجهه و اعتبار نظام و کشور را در کل دنیا به خاطر عدم مدیریت صحیح یک قرارداد بین‌المللی و با برخورد همراه با عداوت و کینه‌ورزی با مدیران گذشته، نظام را به سخره گرفته و آبروی نظام را در مراجع و محافل بین‌المللی بردند! 

شما مدیران نفتی معجزه‌ هزاره سوم بودید که یکی از ابزارهای حفظ و تحکیم روابط سیاسی، امنیتی و اقتصادی با همسایگان شمالی را فقط به‌دلیل ندانستن و نفهمیدن مفاهیم مدیریت حوزه اقتصاد سیاسی انرژی، با اقدام به لغو قراردادهای سوآپ کرده  تبديل به ایجاد ضررهای امنیتی و سیاسی و خسارت‌های مادی و معنوی برای کشور كرديد؟! شما و دوستانتان حتی اعتبار مدیرانی که عمری سرمایه‌های نظام و افتخارات آن را نیز از قبل و بعد از پیروزی انقلاب و در جریان دفاع مقدس در حوزه‌های نفت و گاز رقم زده و مدیریت کردند به سخره و بازی گرفتید و برخی از آنان را فدای تصمیمات و رفتارهای نابخردانه و ناجوانمردانه خود کردید که هنوز هم برخی از آنان اسیر و گرفتار آثار آنها هستند.

القصه اگر محکمه باشد و ان‌شاءالله در محضر حق تعالی و مردم شریف ایران و شهدای آنان و نیز در محضر امام زمانی که شما مستمسک خود کرده و رفتارهای ناپسند غیرحرفه‌ای و غیرانسانی خود را پشت این اعتقادات مردم شریف پنهان می‌کردید، قطعا آنان که باید پاسخ‌گو و شرمنده باشند شما و دوستانتان هستید و باید در آن محکمه عادل پاسخ‌گو باشید، نه آنان که با رشادت و ازخود‌گذشتگی و معامله با خدا در خط مقدم جنگ دیپلماسی کشور درحالی‌که از پشت هم خنجر می‌خوردند، مردانه ایستادند و نه‌تنها خم به ابرو نیاوردند، بلکه یکی از بزرگ‌ترین افتخارات کشور و دیپلماسی جهان را خلق کرده و کسب کردند. 

خداوند بهترین مدافع مظلومان خواهد بود. 

دیپلماسی کرده‌اند بزرگ‌ترین سیاسی مدیریت فراموش مدیران بین‌المللی پاسخ‌گو محکمه امنیتی اعتبار افتخارات رفتارهای دوستانتان وزارت رهبری هزاره همراه امروز اسلامی ضررهای تصمیمات محاکمه جنابشان معنوی سرمایه‌های