برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > انتخابات - ایرنا نوشت: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش یارانه که از سوی برخی نامزدهای ریاست جمهوری مطرح می شود در واقع به معنای دار زدن قانون است.

مازندمجلس:مصطفی کواکبیان در جمع مردم بابل افزود: افزایشیارانه ها رفاه ملی نمی آورد بلکه آن چیزی که رفاه ملی را فراهم می کند درآمد ملی استکه این درآمد از طریق تولیدات ملی اضافه می شود.بهتر است نامزدهایی که وعده افزایش یارانه را به مردم می دهند بهخوبی تشریح کنند که منابع آن را از چه راهی می خواهند تامین کنند ؟

کواکبیان اظهار کرد: امیدواریم احزاب به گونه ایدر کشور نهادینه شوند که برای انتخابات ریاست جمهوری حزب بتواند نامزد خود را معرفیکند، چون در این صورت به طور قطع اگر آن دولت موفق عمل نکرد حزب شناسنامه دار است وباید به مردم پاسخ دهد.

وی افزود: براساس آموزه های دینی ما قدرت یک امانتاست که باید به اهلش سپرده شود و مردم باید در 29 اردیبهشت رییس جمهوری انتخاب کنندکه کشور را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دهد نه اینکه کشور را به عقب برگرداند.

دبیرکل حزب مردم سالاری گفت: عده ای با شعارهایعوام فریبانه خواب های بدی برای این ملت دیده اند و به زعم خود نمی خواهند دولت روحانیدوباره رای بیاورد اما مردم خواب های آنان را آشفته خواهند ساخت و با یک حضور حداکثریرییس جمهوری اصلح را انتخاب خواهند کرد.

وی افزود: دولت تدبیر و امید کارهای نیمه تمام زیادیدارد و باید به این دولت فرصت داد تا کارهای نیمه تمام خود را به اتمام برساند.

کواکبیان گفت: عده ای بسیار در تلاش هستند تا دولتیشبیه دولت نهم و دهم سرکار بیاورند که همه ما آن دولت را درک کرده ایم و افزایش قیمتها ، تورم و رکود آن دولت را فراموش نخواهیم کرد.

وی افزود: تجربه تاریخی نشان داده است اگر در هرشهری بالای 50 درصد واجدین شرایط در انتخابات شرکت کنند اصلاح طلبان پیروز این انتخاباتخواهند بود و ضرورت دارد هر ایرانی منزل خود را ستاد روحانی کند تا رییس جمهور ما بارای بالا انتخاب شود.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: ملت بداند اگررییس جمهور با رای بالا انتخاب شود در عرصه بین المللی اقتدار جمهوری اسلامی افزایشمی یابد و این اقتدار به نفع منافع ملی ماست.

2727

 

 

کواکبیان جمهوری افزود خواهند افزایش جمهور اقتدار کارهای درآمد انتخابات یارانه