برگزیده ها
نامزدهای انتخاباتی باوعده های تبلیغاتی به دنبال خرید آرای مردم نباشند

مازندمجلس: نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی به بیان وعده های تبلیغاتی غیر قابل اجرا توسط برخی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت : این کار آنان یک نوع آشکار خرید آرای مردم است که خود نوعی تحقیر شخصیت ملت به شمار می رود

مازندمجلس: علی نجفی در نشست با رسانه های حامی دولت که در ساری برگزار شد ، افزود : پرداخت یارانه ، افزایش چند برابری درآمد و ایجاد چند برابری اشتغال از جمله وعده های این روزهای برخی نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری است .
وی ادامه داد : مردم باید در خصوص این گونه تبلیغات غیر قابل اجرا که از سوی برخی نامزدهای انتخابات مطرح می شود ، هوشیار و متفکر باشند .
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت : در فعالیت انتخاباتی نامزدها وضعیتی را شاهدیم که برخی ها با هزینه کردن مردم و کشور ادعاها و برنامه های بی اساس را با قوانین غیر مرتبط عنوان می کنند .
وی گفت : جمهوری اسلامی نیاز دارد که نامزدها خود را هزینه انقلاب کنند نه اینکه شعارها و آینده نظام را هزینه خود کنند .
به گفته نجفی خوشرودی عده ای تلاش می کنند با دادن وعده های نامربوط مردم را به فراموشی بکشانند اما اطمینان دارم که مردم حافظه کوتاه مدت و دراز مدتشان بخوبی کار خواهد کرد .
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در تشریح اهمیت انتخابات ریاست جمهوری در این مقطع زمانی تاکید کرد و گفت : با توجه به شرایط داخلی و خارجی مسیری که در این چهار سال طی شده حائز اهمیت است .
وی حضور و رای مردم در انتخابات این دوره ریاست جمهوری را از 2 منظر حائز اهمیت دانست و افزود : چرا که در این انتخابات ، مردم با رایشان مهر تایید به مسیر و فعالیت چهارسال گذشته در کشور می زنند یا به دنبال انتخاب مسیر جدید با مدیریت جدید هستند .

 
** احیای موقعیت نفتی ایران در بازار بین المللی انرژی در دولت یازدهم
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در ادامه به دستاوردهای دولت یازدهم در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت : در دیپلماسی نفتی ، ایران با عزت از موقعیت از دست رفته خود دفاع کرد .
وی احیای موقعیت نفتی ایران در بازارهای بین المللی را تاثیر گذر بر بخش های دیگر دانست و ادامه داد : این روند باعث شد تا برای جذب سرمایه گذاری و توسعه بسترهای لازم فراهم شود .
نجفی خوشرودی با تاکید بر اینکه دولت یازدهم بیشترین خدمت را به مردم کشور کرده است ، افزود : با تسهیل فروش نفت ، احیای جایگاه نفت ایران در بازارهای بین المللی ، تسهیل در جذب فناوری و بسترسازی برای سرمایه گذاری های خارجی به صورت مستقیم و غیر مستقیم در رونق تولید و اشتغال جامعه تاثیر گذاشته است .
وی از افزایش 40 درصدی صادرات ، کاهش 25 درصدی واردات ، کاهش نرخ تورم از 46 به هشت درصد ، افزایش نوسازی ناوگان هوایی ، تقویت پول ملی و احیای صنعت توریسم به عنوان بخش هایی نام برد که به صورت مستقیم و غیر مستقیم در ارائه خدمات به مردم تاثیر داشته است .
این نماینده مجلس شورای اسلامی که سابقه 2 دهه فعالیت در سمت دیپلمات در وزارت امور خارجه و سفارتخانه ها را دارد ، گفت : دولت یازدهم توانست آرامش و ثبات را در سیاست خارجه برقرار بکند و تفکر ایران هراسی برچیده شود .
وی افزود : دولت روحانی با رویکرد مورد تاکید اصول فرادستی کشور یعنی تعامل سازنده در مناسبات بین المللی حرکت کرد و پیش رفت .
نجفی خوشرودی ادامه داد : آرامش ، ثبات و پایداری شرط اصلی توسعه و پیشرفت در همه بخش هابه شمار می رود که دولت تدبیر و امید برای حاکمیت آرامش و ثبات در بخش ها مختلف را اعمال کرده است .

علی نجفی نماینده مردم بابل