برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت:دشمنان باید بدانند در صورت هر گونه اشتباه در محاسبه و یا کوچکترین تعرض به نظام و سرزمین اسلامی، پاسخ بی درنگ، قاطع و کوبنده در نقاطی که ما تعیین می کنیم موجب پشیمانی و شکست آنها خواهد شد.

مازندمجلس: به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس  ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز در آیین جشن دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین با گرا میداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی دفاع مقدس و مدافعان حرم و شهدای اخیر مرزبانی نیروی انتظامی در میرجاوه از مجاهدت ها و موفقیت های نیروی مقتدر و امنیت آفرین انتظامی قدردانی کرد و اظهار داشت: ورود و کار در نیروی انتظامی اگر با نیت خالص برای خدمت به کشور اسلامی و ملت ایران باشد عبادتی مهم و افتخاری بی بدیل محسوب می شود که بایستی به آن مباهات کرد.
وی افزود: از شما دانشجویان ارجمند و آینده ساز انتظار می رود تحصیل و کار در نیروی انتظامی را با عشق و خدمت به اسلام ، میهن و مردم  ایران آغاز کنید.
سرلشکر باقری با اشاره به تهدیدات و بدخواهی فراخور ملت ایران که از جانب دشمنان قسم خورده انقلاب و مردم طراحی و حمایت می شود تصریح کرد: آنها از راه ها و روش های مختلف در پی ضربه زدن به امنیت این کشور و مردم هستند و در چنین شرایطی مسئله ارتقاء دانش و مهارت و آمادگی مقابله با انواع جرایم ، بزه ها و ناامنی ها ضروری است؛ از دانشگاه و دانشجویان نیروی انتظامی در این زمینه انتظارات بالایی وجود دارد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با برشماری انتظارات اساسی از این دانشگاه گفت: مجهز بودن به علم و فناوری روز، مهارت علمی، اولویت پیشگیری بر مقابله، بهره مندی از تجارب اساتید و کارکنان با سابقه ، بازدید از مناطق مأموریتی ، انجام کار ورزی همزمان با تحصیل از جمله این انتظارات است.
وی تمرین عملی در صحنه های مورد نیاز انقلاب و کشور را مستلزم تبدیل دانشجویان ورودی به افسران انقلابی ، جهادگر ، خودساخته، امانت دار، عادل، آگاه، بصیر، قانون مدار، منظم، توانا ، سخت کوش، بامهارت و برخوردار از درجه خدمت گزاری به مردم دانست و با تأکید بر جایگاه نیروی انتظامی نزد مردم و جامعه خاطرنشان کرد: در کشور اسلامی مراکز، پایگاه ها، کلانتری ها و پاسگاه های نیروی انتظامی باید خانه دوم و محل احساس امنیت مردم باشد.سرلشکر باقری تأکید کرد: همانطور که  مجرمان با دیدن پلیس باید احساس ترس و وحشت داشته باشند، مردم باید با دیدن پلیس و در کنار او احساس امنیت و آرامش کنند؛ که بحمد الله هم اکنون چنین است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید براینکه اعتبار و بقای انقلاب اسلامی به پشتوانه مردمی آن است: نیروی انتظامی به عنوان نماینده شاخص نظام در جای جای این کشور، بایستی نماد اقتدار، نظم، جرم ستیزی و درحین حال رأفت و مهربانی با مردم باشد.وی خودسازی، سعه صدر، تخلق به ادب و اخلاق اسلامی، حفظ وجهه انقلابی و ملی و تلاش و کوشش دائمی را ضامن حفظ جایگاه مردمی نیروی انتظامی قلمداد کرد و با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا افزود: استقرار ثبات، امنیت و آرامش مهم ترین مقدمه و بستر حیاتی مهم برگزاری انتخاباتی پرشور و در تراز انقلاب و مردم ایران است و به فضل الهی نیروی انتظامی با کمک سایر نیروهای مسلح با تمام توان به خوبی از عهده آن بر خواهند آمد.
سرلشکر باقری تأکید کرد: حضور حماسی، پرشور و حداکثری ملت پای صندوق های رأی موجب عمیق تر شدن استقرار امنیت در کشور و نشان دهنده ارتباط پایدار ملت با حاکمیت در دولت اسلامی است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: انشاء الله ما سربازان میهن اسلامی نیز به عنوان قطره ای از دریای خروشان مردم با دقت و بصیرت، پیروی از شاخص های تبیین شده توسط رهبری معظم انقلاب، به نامزد اصلح، مومن، انقلابی ، پرتلاش، بانشاط، درون گر ، کارآمد، درد کشیده و مردمی رأی خواهیم داد.
عضو شورای عالی امنیت ملی کشور در ادامه با اشاره به توانمندی ملت ایران و اقتدار نیروهای مسلح بیان داشت: نیروهای مسلح به عنوان سربازان فرماندهی معظم کل قوا و خدمت گزاران ملت شریف ایران، اقتدار و توانایی خود را در دفاع از میهن اسلامی ، امنیت و منافع ملی ، به خوبی مدیریت کرده و آن را ا رتقاء می بخشند.
سرلشکر باقری با تأکید بر اینکه ما تنها بخشی از توان و اقتدار دفاعی سرشار خود را به رخ دشمن می کشیم، افزود: خوب نیست مقام مسئولی نمایش اقتدار ملت در قدرت موشکی را که به برکت خون شهیدان حاصل و موجب بازدارندگی برابر تهدیدات دشمنان است را به مسئله کوچکی مثل برجام ربط دهد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: این در حالی است که برابر متن سند برجام و اعلام وزیر محترم امور خارجه در این سند هیچ اشاره ای به مسئله موشکی نشده و حتی تیم مذاکره کننده هسته ای در خصوص برجام، بارها بر تأثیر اساسی قدرت دفاعی و بازدارنده کشور در پیشبرد مذاکرات تأکید  و تصریح داشته اند.
وی با اشاره به اینکه دشمنان میهن اسلامی اذعان دارند که امکان تهاجم و تجاوز نظامی به ایران سخت و ناشدنی است، تأکید کرد: در عین حال دشمنان باید بدانند در صورت هر گونه اشتباه در محاسبه و یا کوچکترین تعرض به نظام و سرزمین اسلامی، پاسخ بی درنگ، قاطع و کوبنده در نقاطی که ما تعیین می کنیم موجب پشیمانی و شکست آنها خواهد شد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تأکید بر ناتوانی و عجز دشمن در تجاوز و تهاجم نظامی به ایران اسلامی افزود: توسل آنها به روش دزدان و گردنه گیران  بزدل با اجیر کردن تعدادی تروریست بی ارزش برای ناامن سازی مرزها یا منافع ایران کشور نیز محصولی جز خفت و خواری بر آنها نخواهد داشت.   
سرلشکر باقری با اشاره به حادثه اخیر در مرز پاکستان که منجر به شهادت جمعی از مرزبانان شجاع و دلاور نیروی انتظای در میرجاوه شد ، گفت: با کمال تأسف مرزهای شرقی کشور به خصوص پاکستان به مأمن و محل آموزش ، آماده سازی و تجهیز تروریست های جیره خوار عربستان و مورد تأیید آمریکا تبدیل شده است.
عضو شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه ما نسبت به مسئولان پاکستان و علاقه وافر ملت شریف این کشور به انقلاب اسلامی، امام (ره) و مقام معظم رهبری واقف هستیم تأکید کرد: ادامه این وضع در مرزهای مشترک برای ما قابل تحمل نیست و انتظار داریم مقامات پاکستان با مسئولیت پذیری و کنترل مرزها و دستگیری و تحویل دادن  تروریست ها ، پایگاه های آنها را در آن کشور تعطیل کند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: در صورت ادامه تعرضات، مأمن و مخفیگاه تروریست ها در هر کجا که باشد مورد ضربات کوبنده قرار خواهند گرفت.  
اسلامی انتظامی نیروی نیروهای امنیت تأکید باقری انقلاب اقتدار اشاره سرلشکر افزود دانشجویان تصریح پاکستان مسئله برجام دشمنان احساس انقلابی شورای تروریست اینکه ادامه عنوان مردمی انتظارات موشکی دانشگاه برابر دفاعی جامعه منافع رهبری تهاجم تجاوز نمایش مرزهای مرزها کوبنده نظامی سربازان خواهند تحصیل جایگاه تهدیدات تبدیل مهارت اساسی پایگاه انتظار استقرار پرشور شهدای میرجاوه آرامش بایستی مقابله