برگزیده ها
مخفیگاه تروریست‌ها را در صورت ادامه تعرض‌ها، مورد ضربات کوبنده قرار می‌دهیم

مازندمجلس: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اقدام تروریستی اخیر در مرز پاکستان و شهادت تعدادی از مرزبانان میرجاوه گفت: در صورت ادامه تعرضات قطعا مأمن و مخفیگاه تروریست‌ها را در هر کجا که باشد، مورد ضربات کوبنده خود قرار خواهیم داد.

مازندمجلس: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اقدام تروریستی اخیر در مرز پاکستان و شهادت تعدادی از مرزبانان میرجاوه گفت: در صورت ادامه تعرضات قطعا مأمن و مخفیگاه تروریست‌ها را در هر کجا که باشد، مورد ضربات کوبنده خود قرار خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرلشکر محمد باقری، رییس ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین با گرامیداشت یاد شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافعان حرم و شهدای اخیر مرزبانی در میرجاوه اظهار داشت: کار در نیروی انتظامی اگر با نیت خالص و برای خدمت به کشور اسلامی و ملت ایران باشد، عبادت و افتخاری است که باید به آن مباهات کرد و شما دانشجویان باید با تدبیر و کار عاشقانه در نیروی انتظامی به میهن و مردم کشورمان خدمت کنید.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه سخنانش در واکنش به تهدیدات پیش روی کشور و تلاش دشمنان قسم‌خورده انقلاب برای ضربه زدن به میهن اسلامی‌مان گفت: دشمنان قسم‌خورده انقلاب و مردم از روش‌های مختلف به دنبال ضربه زدن به امنیت کشور و مردم‌ هستند و در چنین شرایطی باید با ارتقای دانش و مهارت با انواع جرایم مقابله کرد.

وی خطاب به نیروهای خدوم پلیس گفت: همانقدر که مجرمان باید با دیدن پلیس احساس ترس و وحشت کنند، مردم نیز ‌باید با دیدن پلیس احساس امنیت و آرامش کنند که به حمدالله هم‌اکنون نیز چنین است. نیروی انتظامی باید نماد اقتدار، نظم، جرم‌ستیزی و در عین حال رأفت و مهربانی با مردم باشد.

سرلشکر باقری در ادامه سخنانش با تأکید بر اهمیت بالای حضور مردم در انتخابات اظهار داشت: حضور حماسی، پرشور و حداکثری ملت در پای صندوق‌های رای باعث عمیق‌تر شدن استقرار امنیت در کشور می‌شود و نشان‌دهنده ارتباط پایدار ملت با حاکمیت جمهوری اسلامی است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله ما سربازان میهن اسلامی نیز به عنوان قطره‌ای از دریای خروشان مردم با دقت و بصیرت و پیروی از شاخص‌های تبیین شده توسط رهبر معظم انقلاب به نامزد اصلح، مؤمن، انقلابی، پرتلاش، با نشاط، درون‌نگر، کارآمد، درد کشیده و مردمی رأی خواهیم داد.

عضو شورای عالی امنیت ملی در ادامه سخنانش با اشاره به توانمندی‌های ملت ایران و اقتدار نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح به عنوان سربازان فرمانده معظم کل قوا و خدمتگزاران ملت شریف ایران، اقتدار و توانایی خود را در دفاع از میهن اسلامی، امنیت و منافع ملی به خوبی مدیریت کرده و آن را ارتقا می‌دهند.

وی با تأکید بر اینکه نیروهای مسلح تنها بخشی از توان و اقتدار دفاعی سرشار خود را به رخ دشمن می‌کشند، گفت: خوب نیست مقام مسئولی نمایش اقتدار ملت در قدرت موشکی را که به برکت خون شهیدان حاصل شده و موجب بازدارندگی در برابر تهدیدات دشمنان است به مسئله کوچکی همچون برجام ربط دهد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: این در حالی است که برابر متن سند برجام و اعلام وزیر امور خارجه، در این سند هیچ اشاره‌ای به مسئله موشکی نشده و حتی تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در برجام بارها بر تأثیر اساسی قدرت دفاعی و بازدارنده کشور در پیشبرد مذاکرات تأکید و تصریح داشته‌اند.

سرلشکر باقری با اشاره به اینکه دشمنان ایران نیز اذعان دارند که امکان تهاجم و تجاوز نظامی به کشورمان سخت و نشدنی است، خاطرنشان کرد: دشمنان باید بدانند در صورت هرگونه اشتباه در محاسبه و یا کوچکترین تعرض به نظام و سرزمین اسلامی پاسخ بی‌درنگ، قاطع و کوبنده‌ای در نقاطی که ما تعیین می‌کنیم، خواهیم داشت که موجب پشیمانی و شکست آنها خواهد شد.

وی با تأکید مجدد بر ناتوانی و عجز دشمن برای تجاوز به خاک ایران گفت: توسل آنها به روش دزدان و گردنه‌گیران بزدل با اجیر کردن تعدادی تروریست بی‌ارزش برای ناامن سازی مرزها و منافع کشورمان محصولی جز خفت و خواری برای آنها نخواهد داشت.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اقدام تروریستی اخیر در مرز پاکستان و شهادت تعدادی از مرزبانان میرجاوه گفت: متاسفانه مناطق مرزی شرقی کشور که در مجاورت خاک پاکستان قرار دارند به مأمن و محل آموزش، آماده‌سازی و تجهیز تروریست‌های جیره‌خوار عربستان و مورد تایید آمریکا تبدیل شده است.

سرلشکر باقری با تاکید بر اینکه ما نسبت به مسئولان پاکستان و علاقه وافر مردم این کشور به انقلاب اسلامی، امام و رهبری واقف هستیم، گفت: ادامه این امر در مرزهای مشترک‌مان با پاکستان قابل تحمل نیست و انتظار داریم مقامات این کشور با مسئولیت‌پذیری و کنترل مرزها و دستگیری و تحویل تروریست‌ها، پایگاه‌های آنها در آن کشور را تعطیل کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما در صورت ادامه تعرضات قطعا مأمن و مخفیگاه تروریست‌ها را در هر کجا که باشد مورد ضربات کوبنده خود قرار خواهیم داد.

نیروهای ادامه اسلامی سرلشکر باقری پاکستان انقلاب امنیت دشمنان اقتدار انتظامی اشاره تروریست‌ها تأکید خواهیم سخنانش نیروی کشورمان برجام ضربات مخفیگاه خاطرنشان کوبنده اینکه میرجاوه تعدادی منافع عنوان برابر تجاوز مرزها دارند مسئله موشکی سربازان دفاعی اظهار شهادت تروریستی اقدام واکنش مرزبانان تعرضات قسم‌خورده تهدیدات شهدای دانشجویان احساس