برگزیده ها
جمع آوری اطلاعات عادات رانندگی افراد توسط تسلا

مازندمجلس: شرکت تسلا سازنده خودروهای برقی از این پس سیاست به اشتراک گذاری داده های خود را تغییر می دهد تا اطلاعات خود در مورد نحوه استفاده از خودروهای تولیدی خود را افزایش دهد.

مازندمجلس: به نقل از دیجیتال ترندز، حسگرهای خودروهای ساخت تسلا از این پس اطلاعات مربوط به نحوه رانندگی افراد را جمع آوری می‌کنند تا از اطلاعات به دست آمده در این زمینه برای ارتقای نحوه طراحی و ساخت خودروهای خودران استفاده شود.

اطلاعات یاد شده شامل تصاویر ویدئویی ضبط شده توسط دوربین‌های این خودروها هم خواهد بود. بنابراین اگر شما خریدار یکی از خودروهای ساخت تسلا هستید و خودروی شما دارای حسگرهای متعددی است، داده های مربوطه در اختیار مهندسان تسلا قرار می گیرد.

تسلا با صدور بیانیه ای علت این تغییر سیاست گذاری را ارتقای قابلیت های امنیتی خودروهای خودران و ممکن کردن استفاده از خودروهای خودران در آینده ای نزدیک دانسته و افزوده که برای این کار جمع آوری کلیپ های ویدئویی کوتاه که توسط دوربین های خودروهای تسلا ضبط می شوند ضروری است. زیرا از این طریق می توان فهمید افراد چه زمانی و چگونه خطوط خیابان ها، علائم راهنمایی و رانندگی و چراغ های راهنمایی را می بینند و نسبت به آنها واکنش نشان می دهند.

تسلا اظهار امیدواری کرده با افزایش اطلاعات در دسترس در این زمینه بتواند در آینده خودروهای خودران بهتری طراحی کند. البته این شرکت برای جلوگیری از اعتراض مردم و رعایت حریم شخصی کاربران قول داده که شماره پلاک خودروها همراه با کلیپ های ویدئویی برای تسلا ارسال نمی شود.

آ

خودروهای اطلاعات خودران رانندگی ویدئویی افراد خودروها راهنمایی آینده ارتقای حسگرهای زمینه طراحی استفاده