برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > انتخابات - ایسنا نوشت: رئیس ستاد انتخاباتی سید مصطفی میرسلیم گفت: با وجود همه زحمات صدا و سیما اما حضور آقای میرسلیم در دانشگاه امیرکبیر در این رسانه به طور واقعی انعکاس داده نشد.

مازندمجلس:محمد علی امانی افزود: در طول هفته گذشته، دانشگاه ها از همه نامزدهايانتخابات دعوت به حضور کردند اما بدليل اينكه جز آقاي ميرسليم ساير نامزدها ايندعوت را نپذيرفتند اکثر سخنراني ها لغو شد. البته برخي دانشگاه ها از جمله دانشگاهامام صادق(ع) و دانشگاه اميرکبير به طور انفرادي از آقاي ميرسليم دعوت کردند.

رئيس ستاد انتخاباتي سيد مصطفي ميرسليم گفت: روز شنبه(١٦ ارديبهشت) کهآقاي ميرسليم در دانشگاه امیر کبیر سخنراني داشت، سالني با ظرفيت 200 نفر در نظرگرفته بودند اما از آنجا که جمعيت زياد بود دانشجويان را به سالني با ظرفيت حدود600 صندلي هدايت کردند و تقريباً ظرفيت کل سالن تکميل شد اما در گزارشي در بخشخبري 20:30 پخش شد اين جمعيت نشان داده نشد درحالي كه آنچه مشاهده مي كنيم اين استكه رسانه ملی درباره ديگر نامزدها نگاه ديگري دارد.

وي تاكيد كرد: با توجه به اينکه اقبال مردم بويژه پس از مناظره دوم بهآقاي ميرسليم بيشتر شده است ما انتظار داريم که صدا و سيما انعکاس واقعي تري ازبرنامه هاي وي داشته باشد.

27219

 

 

دانشگاه ميرسليم ظرفيت جمعيت سخنراني نامزدها سالني