برگزیده ها
در عمل، مجری عدالت اجتماعی باشیم

مازندمجلس: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: باید در عمل، مجری عدالت اجتماعی باشیم، نه اینکه فقط در صحبت های خود در این حوزه و به شعار بسنده کنیم

مازندمجلس: مسعود پزشکیان عصریکشنبه در جمع حامیان دولت یازدهم در زنجان با بیان اینکه مسئولان جمهوری اسلامی، متولیان و آحاد مردم، باید در برخورد با مسائل مختلف جانب انصاف را رعایت کنند، گفت: آموزه های دینی به ما یاد داده تا در هر جایگاهی که باشیم به دور از جانبداری و ناعدالتی، انصاف را در همه حوزه ها رعایت کنیم.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: هیچ وقت حق نداریم با هر بهانه ای به کسی بی احترامی کرده و نگاه خود در مسائل مختلف را به دیگران تحمیل کنیم.
وی با بیان اینکه بعد از انقلاب اسلامی خیلی مواقع مدیرانی که نمی دانستند را بر آنهایی که می دانستند حاکم کردیم، اضافه کرد: به نظر می رسد وضع موجود کشور در حوزه های مختلف، به همین دلیل بوده است.
پزشکیان با تبیین برخی حرکت های اشتباه در مسیر مدیریتی کشور، خاطرنشان کرد: مسیر کشور آن زمان منحرف شد که وقتی از یک مدیر درباره، راهی را که خود راه بلد آن نبود سوال کردند و وی برای آن مسئله راه نشان داد.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید هر کاری را به کارشناس و کاربلد آن حوزه سپرد، عنوان کرد: در زمان دولت احمدی نژاد وقتی 70 اقتصاد دان نامه نوشتند که در صورت ادامه این مسیر، اقتصاد کشور با مشکلات جدی برخورد خواهد کرد، وی گفت: 'اینها نمی دانند، بیایند تا باهم بحث کنیم' ، نتیجه آن تصمیم در دولت قبل می شود ایران فعلی.
وی با اشاره به دستگیری برخی در خصوص کانال های تلگرامی، اظهار کرد: چون عده ای نمی خواهند به غیر از حرف های خود حرفی در کشور زده شود، دست به دستگیری این جوانان زدند.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت احترام به نظرات مخالف خود، گفت: معتقدم همواره باید به باور و اعتقاد دیگران احترام گذاشت.
پزشکیان خاطرنشان کرد: برای رسیدن به پیشرفت و ارتقای ایران اسلامی که مد نظر همه ما قرار دارد، باید به قانون و علم احترام بگذاریم و کارها را به طور کارشناسی پیش ببریم.
وی تاکید کرد: هیچ وقت نمی توان با دستور دادن، قلدری، زندانی کردن، محروم کردن و رفتارهای مشابه برای فکر، عقیده و آرمان های خود مشتری جذب کرد.

مسعودپزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی