برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- فرمانده نیروی انتظامی گفت: این آمادگی را داریم که با تهدیدات پیش رو مواجهه شویم.

مازندمجلس: تهدیدات پیش روبه گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سردار حسین اشتری در مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی گفت: مفتخریم با حضور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح سردار سرلشکر پاسدار "محمد باقری" و سایر مدعوین، مراسم جشن دانش آموختگی بیش از 850 نفر از افسران سبزپوش نیروی عظیم انتظامی را جشن بگیریم.
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به حضور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، ادامه داد: اشراف مناسب جنابعالی به دلیل سوابق طولانی مدیریتی و فرماندهی در دوران دفاع مقدس و پس از آن در ستاد کل نیروهای مسلح اینجانب را از توضیح و تفصیل نقش و جایگاه امنیت و ساختار برقرار کننده آن بی نیاز می کند.
وی ادامه داد: همین بس که رهبر فرزانه انقلاب و فرمانده معظم کل قوا در شرفیابی فرماندهان، معاونان و مسئولان ناجا در بیان اهمیت امنیت و آرامش می فرمایند «اگرامنیت نباشد نه تنها پیشرفت انجام نمی گیرد، بلکه زندگی هم در همه ابعادش تلخ می شود و کارهای لازم هم که باید در کشور انجام گیرد، انجام نمی شود. اگر تحقیق می کنیم، اگر درس می خوانیم، اگر کاسبی می کنیم، اگر کار دیپلماسی می کنیم، اگر مسائل کشور را اداره می کنیم همه در سایه امنیت است.» 
فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: هر چه بسترها و زیرساخت های مورد نیاز برای آموزش کارکنان فراهم تر باشد طبیعتا کارآمدی و توانایی آنها در عرصه جامعه ملموس تر می شود.وی خاطر نشان کرد: شاید دلیلی بود که معظم له با تأکید بر ضرورت توجه به آموزش فرمودند «نقش آموزش را بنده در ناجا بسیار مهم و کارساز می دانم زیربنای حل بسیاری از مسائل و چالش های پیش روی نیروی انتظامی ، آموزش است.
سردار اشتری اضافه کرد: این مراسم که بنا بر یک سنت جاری در این قالب شکل گرفته در پایان دوره ای نزدیک به 4 سال برای کسب درجه افسری و همچنین گواهینامه دانش آموختگی به اجرا در می آید و نمادی است از نمایش آمادگی فردی وجمعی ناشی از تربیت یافتگی دینی، انضباطی، اجتماعی، نظامی و مهارت آموزی های تخصصی متناسب با رسته های شغلی که با آموزش مربیان، اساتید با همت، مجرب و متعهد و دریافت و یادگیری دانشجویان علاقمند و با انگیزه در رسته های ماموریتی ناجا از جمله انتظامی، مرزبانی، اطلاعات، آگاهی، راهور و یگان ویژه به اتمام می رسد.
فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: ایفای نقش ناجا در عرصه اجتماعی موجب آرامش و آسایش خاطر مردم شهید پرور ایران به عنوان صاحبان اصلی این انقلاب می شود و زمینه تحقق امنیت مورد نیاز برای برنامه های هدف گذاری شده ملی جهت اداره امور کشور که شاید نمود بارز آن را امروز درآستانه برگزاری انتخابات شکوهمند ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان نماد مردم سالاری دینی شاهد هستیم، فراهم کند.
وی افزود: هر چند ناجا در سال های اخیر اقدامات زیادی در تامین امنیت با راه اندازی قرارگاه جهادی تربیت و آموزش انجام داده که نتایج آن در گزارش های ستاد  کل نیروی های مسلح نیز اشاره شده ، با این حال نیازها به قدری است که طی نمودن این مسیر به تنهایی برای این نیرو امکان پذیر نیست و نقش ستاد کل نیروهای مسلح در تأمین زیرساخت ها بسیار واضح و بی نیاز از بیان است.
سردار اشتری بیان کرد: بر خود لازم می دانم از حمایت ها و پشتیبانی های جنابعالی در چند سال گذشته به ویژه در مسئولیت فعلی، در تمامی عرصه های مادی و معنوی قدردانی و تشکر کنم.
وی ادامه داد: انتظار می رود در راستای تحقق آنچه که در همایش سراسری ناجا به عنوان نیاز به یک انقلاب آموزشی بیان فرمودید ، با اجرایی شدن راهکارهای مورد توافق ، به ویژه در اصلاح فرآیند تأمین تجهیزات ، منابع و زیرساخت های عمرانی و نیازهایی که در تمامی ساختارهای آموزشی و در کلیه سطوح سربازی ، درجه داری و افسری با آن مواجه هستیم، فصل نوینی را در آینده نزدیک در تحولات ناجا شاهد باشیم.
وی گفت: در پایان آمادگی خود و همکارانم را برای حضور جهادی در تمامی عرصه ها و مواجهه با کلیه تهدیدات و آسیب های پیش رو را با استعانت از درگاه خداوند متعال و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری اعلام می کنم.  
انتظامی نیروی آموزش امنیت ادامه نیروهای اشتری سردار تمامی عنوان فرمانده زیرساخت انقلاب مراسم آموختگی آمادگی اجتماعی تربیت افسری نزدیک مواجهه جهادی آموزشی تأمین پایان هستیم فراهم آرامش جامعه جنابعالی اشاره مسائل اداره دانشجویان تهدیدات گزارش بسیار