برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > انتخابات - ایسنا نوشت: روحانی در همایش حامیانش در همدان به مخالفانش گل سرخی تقدیم کرد و گفت: فقط در ستاد روحانی می شود آزادانه مخالفت کرد.

مازندمجلس:همایش حامیان روحانی به همتستاد وی در استان همدان، پیش از ظهر امروز در ورزشگاه شش هزارنفری ابن سینای این شهر  برگزار شد. در ابتدای این همایش ضرغامی رئیس ستاد روحانی درهمدان با بیان اینکه "ما برای پیروزی آمده ایم" به تشریح دلایل حمایت ازروحانی پرداخت.

 در ادامه سید کاظماکرمی وزیر آموزش و پرورش در دولت هشت سال دفاع مقدس گفت: اگر شادی و نشاط و آزادیاحزاب را، رابطه معلوم با کل دنیا را، امنیت آموزش و پروش را، خودکفایی در محصولاتکشاورزی را و افزایش حقوق معلمین را می خواهید، باید روحانی را انتخاب کرد.

پس از او نماینده دانشجویاناستان همدان نیز در سخنانی یادآور شد: دولتی بر سر کار است که مولود جریان های اصلاحجو و عقلانیت است. ما بر این باوریم که روحانی سیمای دیگری از خاتمی و اعتدال گراییمقابل افراط و تند روی است.

در این همایش که  از ساعت ٩:٣٠ آغاز و تا ساعت ١٢:٣٠ ادامه داشت،نیمی از سالن  به خانوم ها و نیم دیگرش به آقایاناختصاص داده بود.

همچنین در وسط این ورزشگاهنیز دانشجویان و جوانان حامی روحانی با صف بندی مقابل سن اجرای برنامه ایستاده بودند.

مردم پیش از سخنرانی روحانیبا پخش آهنگ و بالاگرفتن پوستر و نمادهای ستاد روحانی ، حمایتشان را از وی نشان دادند.

یکی از حاشیه های این مراسم  شعارهای اصلاح طلبانه همچون "بسیجی واقعی همتبود و باکری"، " اصلاحات زنده باد خاتمی پاینده باد"، "روحانیروحانی حمایتت می کنیم" ،"نه قاضی نه سردار؛ دولت قانون مدار"بود.

 دقایقی پیش از شروعسخنرانی روحانی در ورزشگاه شش هزار نفری، جمعی از مخالفین او شعارهایی علیه روحانیسر دادند که روحانی با دست تکان دادن برای آنها و سپس تقدیم کردن گلی به آنها گفت:تنها در ستاد روحانی است که مخالفان می توانند این چنین آزادانه اظهار عقیده کنند.

در میان سخنرانی که مخالفاناز سالن بیرون رفته بودند، روحانی خطاب به حاضرین گفت: بداخلاق ها را چه کار کردیددلمان برای آن ها تنگ شد.

2727

 

 

روحانی همایش خاتمی آموزش سخنرانی دادند ادامه همدان سردار؛ قانون حامیان ورزشگاه