برگزیده ها
مقام آلمانی: به دنبال فعالیت مشترک با شرکت های ایرانی برای حضور در بازار منطقه هستیم

مازندمجلس: تهران - ایرنا - مدیر بخش بازرگانی و آمار اتحادیه سازندگان ماشین های تولید ابزار آلمان می گوید، این کشور هدف حضور در بازار بزرگ اطراف و همسایگان ایران را با کمک و مشارکت شرکت های ایرانی دنبال می کند.

مازندمجلس: «گرهارد هاین» امروز (دوشنبه) در حاشیه نشست خبری دومین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و صنایع فلزکاری موسوم به AMBIran2017 در پاسخ به ایرنا افزود: شرکت های آلمانی به دنبال فروش بیشتر تولیدات و ماشین آلات خود هستند و این مهم را علاوه بر ایران، در بازار بزرگ چند صد میلیونی همسایگان ایران نیز دنبال می کنند.
به گفته وی، وقتی شرکت های آلمانی از توسعه بازار خود اطمینان حاصل کنند، با یافتن شرکای ایرانی که از توانایی بالاتری برای حضور در بازار پر ریسک منطقه برخوردار باشند، به فروش تولیدات خود اقدام می کنند.
هاین درباره ارایه آموزش های لازم به نیروهای ایرانی برای انتقال دانش و فناوری روز نیز گفت: اتحادیه سازندگان ماشین های تولید ابزار آلمان- VDW- بنیادی برای جوانان ایجاد کرده تا بتواند در این زمینه فعالیت مناسبی داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: اسناد بسیار خوبی در این راستا برای ارایه آموزش های حضوری و الکترونیک تهیه شده تا اطلاعات مدرن را درباره فناوری ها و دستگاه های جدید به نیروهای ایرانی انتقال دهیم.
مدیر بخش بازرگانی و آمار اتحادیه سازندگان ماشین های تولید ابزار آلمان افزود: سال آینده این فرصت را خواهیم داشت تا همکاران حوزه آموزش خود را به ایران بیاوریم و به ارائه آموزش های لازم بپردازیم.
«حمیدرضا ثابت نژاد» معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش سازمان آموزش فنی و حرفه ای در این ارتباط به ایرنا گفت: این سازمان با وجود امکانات مناسب می تواند شرایط خوبی را برای ارائه آموزش های حضوری و مجازی فراهم کند.
به گفته این مقام مسئول، سازمان فنی و حرفه ای آمادگی دارد تا این آموزش ها را به صورت استانداردهای شغلی و حرفه ای درآورده و با نظارت آلمانی ها بر آزمون های نهایی، آنها را به نیروهای کار ایرانی و حتی خارجی ارائه کند.
ثابت نژاد با اشاره به مرکز تربیت مربی کرج به عنوان یک مرکز بین المللی با سابقه 30 ساله و امکانات کارگاهی و خوابگاهی آن، از آمادگی سازمان فنی و حرفه ای برای تربیت نیروهای ایرانی و خارجی و توسعه منابع انسانی مورد نیاز در این مرکز خبر داد.
به گزارش ایرنا، نمایشگاه بین المللی ماشین ابزار و صنایع فلزکاری AMBIran2017 در روزهای دوم تا پنجم خرداد همه روزه از ساعت 10 تا 17 پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.
برای آگاهی از آخرین اخبار اقتصادی ایران و جهان با کانال اقتصادی ایرنا در تلگرام همراه شوید:
@IRNAeco
https://t.me/irnaeco
اقتصام ** 3065 ** 1070**1561**خبرنگار: محمد ملک دار ** انتشاردهنده:مژگان توانا

آموزش ایرانی ماشین ایرنا نیروهای بازار آلمانی ابزار ارائه المللی دنبال سازندگان آلمان تولید امکانات تربیت اقتصادی خارجی آمادگی اتحادیه حضوری درباره صنایع فلزکاری نمایشگاه منطقه فعالیت AMBIran2017 افزود انتقال ارایه توسعه تولیدات فناوری