برگزیده ها
معاونان روحانی فراتر از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری هستند/ در مرحله نخست پیروز انتخابات هستیم/ نمی توانیم مثل رقیب عوامفریبی کنیم

مازندمجلس: نکته جالب این نشست، صمیمت متقابل، رفتار دوستانه و یاریگرانه اصحاب رسانه با رئیس ستاد دکتر روحانی در مازندران بود که دغدغه ها، ضعف ها، قوت ها و برجستگی ها را مطرح کردند و مهندس نریمان نیز با توجه به شرایط و امکانات موجود نظرات خود را بیان می کرد

مازندمجلس: نخستین نشست خبری مهندس محسن نریمان با حضور خبرگزاری ها و رسانه های استانی و محلی، صبح امروز (19 اردیبهشت ماه) در سالن اجتماعات هتل اسرم ساری برگزار شد. در ابتدا مهندس نریمان در اظهاراتی کوتاه به اصحاب رسانه خوشامد گفت و هدف از برگزاری این نشست را اطلاع رسانی و آگاهی بخشی اقدامات و برنامه های ستاد دکتر روحانی در مازندران، اعلام کرد.

در ادامه جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد و مهندس نریمان با همان متانت و آرامش همیشگی خود به همه آن ها را با حوصله پاسخ گفت.

نکته جالب این نشست، صمیمت متقابل، رفتار دوستانه و یاریگرانه اصحاب رسانه با رئیس ستاد دکتر روحانی در مازندران بود که دغدغه ها، ضعف ها، قوت ها و برجستگی ها را مطرح کردند و مهندس نریمان نیز با توجه به شرایط و امکانات موجود نظرات خود را بیان می کرد که مهمترین نکته ها و اظهارات رئیس ستاد دکتر روحانی را در ادامه می آوریم:

 

پیشگامی ستاد دکتر روحانی در مازندران در کشور

ستاد دکتر روحانی در مازندران جلوتر از استان های دیگر است. 22 ستاد مرکزی شهرستان ها در استان راه اندازی شده و فعال هستند.

در کشور، حامیان دولت یکپارچه به حمایت از دکتر روحانی وارد میدان شدند در حالی که کاندیدای رقیب هنوز در تکاپو برای اتحاد و یکپارچگی هستند. به امید خدا در همان مرحله نخست پیروز انتخابات هستیم و آرایی بیشتر از دوره قبل برای دکتر روحانی رقم خواهیم زد.

 

شایسته سالاری را به بومی گری ترجیح می دهم

استان ما دیگر تحمل آزمون و خطا ندارد، امیدواریم مدیران استان این بار متحد و یکصدا به فکر توسعه استان باشند.

درباره انتخاب استاندار، من شایسته سالاری را به بومی گری ترجیح می دهم، به نظر من انتخاب استاندار اگر نوبتی هم باشد نوبت ساری هست. باید دید آیا در این صورت، همه ساروی ها  متحد می شوند و از فرد منتخب ساروی حمایت خواهند کرد؟ در هر حال ما کلانشهر هستیم و نگاه استانی داریم نه شهری و بخشی. و اینکه استاندار از چه شهری انتخاب شود چندان اهمیت ندارد مهم عملکرد آن ها و توسعه استان است.

 

مظلومیت دولت در اطلاع رسانی

دولت روحانی در بخش اطلاع رسانی و رسانه مظلوم واقع شد. نتوانست آن گونه که باید اطلاع رسانی کند یا نگذاشتند خوب عمل کنند یا اگر اطلاع رسانی می شد با نیش و کنایه (منتقدان و مخالفان حتی رسانه ملی) همراه می شد. احتمالا آقای روحانی در مناظره سوم به این موارد اشاره خواهد کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران به بنده گفت در دولت تدبیر و امید، مسافتی به اندازه ساری تا شیراز را فقط در بخش راه های روستایی مازندران عملیات آسفالت انجام دادیم. ضمن اینکه در طرح هادی روستاها اقدامات ارزشمندی انجام شد. هنوز برای توسعه و ساماندهی روستاها برنامه های زیادی در دست اجراست.

 

معاونان روحانی فراتر از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری

معاونان و وزیران دولت روحانی (جهانگیری، ظریف، زنگنه و.) یک سر و گردن بالاتر از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری هستند و این افتخار دولت روحانی است.

فقط ستاد آقای روحانی است که آمادگی پذیرش همه سلیقه ها و جناح ها و احزاب و همه کسانی که دل در گرو ایران دارند را دارد. هیچ اصلاح طلب با شناسنامه ای در ستاد دیگر نامزدها حضور نمی یابد و اگر هستند جعلی هستند.

 

دغدغه ای بابت اجماع قالیباف- رئیسی نداریم

چه قالیباف به نفع رئیسی کنار برود چه نرود ما دغدغه و نگرانی نداریم چون آرای ما در صورت مشارکت حداکثری بالای 50 درصد است. از طرفی که خود قالیباف نیز اعلام کرد کاندیدای پوششی نیست و آرایی بیشتر از دیگر نامزدهای همسو دارد.

حواسمان باشد رقبای ما اقدامات و شعارهای ما را جعل نکنند. فقط ستاد آقای روحانی است که آمادگی پذیرش همه سلیقه ها و جناح ها و احزاب و همه کسانی که دل در گرو ایران دارند را داراست. هیچ اصلاح طلب با شناسنامه ای در ستاد دیگر نامزدها حضور نمی یابد و اگر هستند جعلی هستند.

 

نمی توانیم مثل رقیب عوامفریبی کنیم

 درباره احتمال ریزش آرا که بخشی از آن ناشی از ضعف مدیران است با اقدامات همان عناصر جبران کردیم. در حال کلی، اقبال بزرگان و عناصر استانی که مورد تایید و حمایت مردم هستند در جای جای مازندران (از شرق تا غرب) به سمت و سوی آقای روحانی است.

آمادگی کامل برای برگزاری مناظره ها داریم و این را فرصتی برای بهبود شرایط آرای خود می دانیم.

درباره شعارهای پوپولیستی رقیبان، کاری جز روشنگری آگاهی بخشی نداریم ما نمی توانیم مثل آنها رفتار کنیم مثلا وقتی آنها می گویند یارانه را سه برابر می کنیم ما نمی توانیم با آنکه در راس قدرت هستیم 5 برابر اعلام کنیم چون چنین رفتاری صحیح و قانونی نیست. حتی خود هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری سایتی منتصب به یکی از نامزدها را (با چنین شعارهای پوپولیستی) فیلتر کرد.

 

مسکن مهر‍ 96.5 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است

دولتمردان قبلی، مسکن مهر را در 8 سال نتوانستند به اتمام برسانند آنوقت انتظار دارید در این دولت چند ماهه به پایان برسد!  در کل کشور 117 هزار واحد بدون متقاضی وجود دارد چرا  انتظار دارند سیاست ها و برنامه های ورشکسته و مطالعه نشده ادامه یابد؟ با این همه مسکن مهر‍ 96.5 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در نظر داریم شهریور ماه تمام شود.

زمان نهایی سفر آقای روحانی به مازندران تاکنون تغییراتی داشته و زمان نهایی آن متعاقبا اعلام می شود.

نویسنده: مجید ساجدی فر

تصاویر: کیان بابایی 

 

مهندس محسن نریمان رئیس ستاد دکتر روحانی در مازنردان نریمان نشست خبری نریمان انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم مجید ساجدی فر