برگزیده ها
مناظره آنلاین/ناصری:رئیسی و قالیباف حامی احمدی‌نژاد بودند/سلیمی‌نمین:دولت احمدی‌نژاد را چماق نکنید/4

مازندمجلس: سیاست > انتخابات - سلیمی نمین در مناظره با عبدالله ناصری، از نسبت دادن منتقدان دولت روحانی به احمدی‎نژاد انتقاد کرد، اما ناصری از او خواست که به عنوان یک تاریخدان سال‌های 84 تا 92 که احمدی‌نژاد از سوی قالیباف و رئیسی حمایت شد را از یاد نبرد.

مازندمجلس:به گزارش خبرآنلاین؛ مناظره عبدالله ناصری چهره اصلاح طلب در کنار عباس سلیمی نمین چهره سیاسی اصولگرا، در کافه خبر خبرگزاری خبرآنلاین در حال برگزاری است.

سئوال: یکی از موضوعاتی که جدی گرفته شده است،نه فقط در مناظره ها، بلکه در میان طرفدارها هم وجود دارد، سنگ ترازویی به نامدولت نهم و دهم وجود دارد، موافقان دولت از آن دولت انتقاد می کنند و مخالف روحانیهم میگویند که این 4 سال نقد دولت نهم و دهم بس بود. نظر شما چیست؟

سلیمی نمین: این یک کار غیراخلاقی است، اگر نمایندهدولت نهم و دهم در رقابت انتخاباتی حضور داشت، حمله کردن به او، منطقی داشت امااینکه بیاییم، از دولت نهم و دهم چماقی بسازیم و بر سر کسانی بکوبیم که بیشترینهجمه را از آن دولت ها دریافت کردند، شما جامعه را خیلی بی حافظه ندانید، می دانیم  که چقدر آقای احمدی نژاد در تخریب آقای قالیبافگام برداشت، جو سازی احمدی نژاد علیه قالیباف بحثی نیست که بتواند تغییر داد. بنابراینغیر منطقی است، اینکه شما چماقی می سازید و می گویید ما با افرادی رو به رو هستیمکه مثل آقای احمدی نژاد هستند، با چه پیوست سیاسی این را مطرح می کنید؟ چرا بایدبرای فرار از نقد پذیری جامعه را به سمت دو قطبی ببریم، آقای روحانی کاری می کندکه احمدی نژاد کرد، آقای احمدی نژاد منتقدانش را به هاشمی نسبت داد و روحانی هم ازاین شیوه استفاده می کند و منتقدانش را به احمدی نژاد نسبت می‌دهد.این آقای روحانیاست که شبیه احمدی نژاد است نه قالیباف.

سئوال: آقای قالیباف اسم نمی برد و میگوید 4درصد که منظورش از 4 درصدی ها همان دولت روحانی است.

سلیمی نمین: 4 درصد اقتصادی است  اما در قطب بندی بحث سیاسی مطرحاست.آقای روحانی همان کار بسیار زشت احمدی نژاد که به جای نقد افراد به هاشمی متصلمی کرد و میگفت این ها اشرافی هستند، را انجام می‌دهد. این یک بازی سیاسی بود کهآقای روحانی کاملا دنبال می کند. ای کاش آقای ناصری انصافش را به روحانی منتقل میکرد.

ناصری: ای کاش می شد که مناظره را با هم اینجا ببینیم، آقای سلیمینمین یادش رفته است که چه مسائلی را در قطبی سازی جامعه چه کسانی مطرح کردند.

سلیمی نمین: مصادیق بگویید.

ناصری:دقیقا همان 4 درصد و 96 درصد. دولت تدبیر گفته است که منویرانه تحویل گرفته ام و در حال آبادی هستم، باید با آمار بگوید، برای اثبات اینحرف راه دیگری جز کالبد شکافی دولت نهم و دهم هست؟ شما به عنوان منتقد آقای احمدینژاد اینجا نشسته اید و دیدیم که حتی داد دوستانتان در آمده است، ما معتقدیم کهدولت احمدی نژاد چیزی برای کشور گذاشته است که 30 سال ما را عقب انداخته است.شماها سال های 84 تا 92 را رد نکنید، شما رشته تان تاریخ است و من شما را به عنوانتاریخ دان قبول دارم، شما آن سال ها را نمیتوانید رد کنید، آقای قالیباف و رئیسی وهمه دوستان شما پشت و حامی آقای احمدی نژاد بودید و کارهایی برای احمدی نژاد انجام دادند.

دولت گفته است که من ویرانه تحویل گرفتم شما اگرراهی جز کالبد شکافی دولت نهم و دهم میدانید، اینجا اعلام کنید، حرفی که احمدینژاد گفت اینقدر قطعنامه صادر کنید که قطعنامه دانتان پاره شود، این ها را کهنمیشود انکار کرد. در پرونده هسته ای، قبل از تشکیل دولت کار به آقای ظریف سپردهشد، پس این دولت نهم و دهم را با ادبیاتی که احمدی نژاد داشت تشبیه نکنید، ایشان27 سال انقلاب و حتی دوره ریاست جمهوری رهبری را زیر سئوال برد و عین جمله ایشاناین بود که در این 27 سال تمام مطالبات مردم فراموش شد.

29217

 

 

احمدی قالیباف روحانی ناصری سیاسی مناظره سلیمی جامعه اینجا سئوال نکنید احمدینژاد قطعنامه می‌دهد تحویل شکافی کالبد کسانی احمدی‌نژاد رئیسی گرفته منطقی منتقدانش چماقی هاشمی