برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - ایسنا نوشت:حجت الاسلام ناطق نوری گفت: در دوره‌ای قبل به دلیل ایران هراسی ایجاد شده در سطح بین الملل، ورود گردشگران به کشور به حداقل رسیده بود اما خوشبختانه با توجه به امنیت و آرامش ایجاد شده و برنامه‌های مفید دولت یازدهم، شاهد افزایش سفر گردشگران خارجی به کشور هستیم.

مازندمجلس:حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری در دیدار جمعی از فعالان میراث فرهنگی و گردشگری، گفت: با عنایت به ظرفیت های زیاد جذب توریست در کشور و قابلیت ارزآوری و اشتغال زایی این صنعت، شایسته است مسئولین امر نگاه ویژه ای به این حوزه داشته باشند.

وی با بیان اینکه میراث فرهنگی مورد غفلت قرار گرفته است، افزود: مسأله به تاراج بردن آثار باستانی نیز از جمله مسائل مهم و نگران کننده است. کم توجهی به فرسایش آثار باستانی مهم کشورمان چون تخت جمشید، تأسف آور است و برای جذب توریست، مهمترین مسأله برقراری امنیت کامل و همه جانبه است، اگر گردشگر خارجی احساس ناامنی کند، هرگز به کشورمان سفر نخواهد کرد.

ناطق نوری گفت: در کنار ایجاد امنیت و فرهنگ سازی در خصوص برخورد با گردشگر، ایجاد زیرساخت‌های مناسب جهت ارائه خدمات مناسب به گردشگران نیز قابل توجه است.

وی تصریح کرد: متأسفانه در دوره های قبل به دلیل ایران هراسی ایجاد شده در سطح بین الملل، ورود گردشگران به کشور به حداقل رسیده بود اما خوشبختانه با توجه به امنیت و آرامش ایجاد شده و برنامه‌های مفید دولت یازدهم، روز به روز شاهد افزایش میزان سفر گردشگران خارجی به کشور هستیم.

2929

ایجاد گردشگران امنیت کشورمان خارجی مناسب باستانی گردشگر توریست حداقل رسیده میراث فرهنگی مسأله