برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > انتخابات - باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: میرسلیم با اشاره به جلسه صبح روز فوت مرحوم هاشمی گفت: ایشان گفت مشکلات کشور حل نمی‌شود مگر اینکه دستگاه اجرایی کشور هیچ زاویه‌ای با ولی فقیه نداشته باشد و سپاه و سایر دستگاه‌ها نیز در این راستا باشند کما اینکه در دوران ریاست‌جمهوری من مهم بود.

مازندمجلس:سید مصطفی میرسلیم نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری طی سخنانی در مسجد جامع کنی میدان هروی اظهار داشت: این کشور صاحب دارد و هیچ کس نباید وقایعی چون حادثه صحرای طبس را فراموش کنند.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: آمریکایی ها تصمیم گرفتند با ما مستقیم وارد نبرد شوند و جاسوسان خود را آزاد کنند اما خدا آنها را زمین زد.

وی ادامه داد: در دوران جنگ تحمیلی ما مشکلات داشتیم و غیر قابل باور بود که ما توانیم از ان سربلند بیرون بیاییم اما خدا خواست و پیروز شدیم.

میرسلیم با بیان اینکه هر توطئه دشمن کافی بود تا کشور از هم گسسته شود اما خداوند پشت ما بود، گفت: تحریم های زیادی علیه ما برای نابودی نظام وضع شد اما هیچ اتفاقی نیفتاده چرا که این کشور صاحب دارد.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: ولی فقیه نماینده حضرت ولی عصر( عج)است و همه کارها باید براساس آن چه که ایشان ابلاغ می کند پیش برود و اگر قرار باشد زاویه میان دستگاه های اجرایی و رهبری ایجاد شود ما گرفتار خواهیم شد.

وی با اشاره به جلسه صبح روز فوت مرحوم هاشمی خاطرنشان کرد: آن روز در جلسه امور زیربنایی که رئیسش مرحوم هاشمی بود، بحث انجام شد و دوساعت طول کشید و ایشان روحیه بشاشی داشت. آخر جلسه ایشان جمله ای گفتند که به نظرم وصیت سیاسی ایشان بود.

میرسلیم ادامه داد: ایشان گفت مشکلات کشور حل نمی شود مگر اینکه دستگاه اجرایی کشور هیچ زاویه ای با ولی فقیه نداشته باشد و سپاه و سایر دستگاهها نیز در این راستا باشند کما اینکه در دوران ریاست جمهوری من مهم بود.

وی تاکید کرد: باید در راس قوه مجریه کسی را بگذاریم که مطمئن باشیم با رهبری یکپارچه است.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه از سال ۸۳مطالعاتی دقیق برای تدوین چند سند انجام شده که یکی از آنها سیاست های کلی آموزش و پرورش است، تصریح کرد: این اسناد تصویب و ابلاغ نیز شد و سند دیگر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است که تصویب و ابلاغ شد و سوال اینکه چرا اجرا نشد؟

میرسلیم گفت: این در حالی است که آقایان دنبال سند مصوب یونسکو ۲۰۳۰ می روند که اهداف و مبانی آن با مبانی اسلامی مغایر است و تاکید بر عرفی گرایی و انسان گرایی شده است و سوال اینکه خدا و دین آیین کجا رفته است؟

وی با تاکید بر اینکه اگر جوانان ما متکی به سند ۲۰۳۰ پرورش یابند چیزی برای شرف شرعی و اعتقادی برایشان نمی ماند و قبول و اجرای این سند زاویه با رهبری است، گفت: کار ما با دولتی که نسبت به ابلاغیات رهبری انحراف داشته باشد پیش نمی رود.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه قانون امر به معروف و نهی از منکر را نمی خواهند اجرا کنند و زیر بارش روند و این زاویه پیدا کردن با اسلام است، تصریح کرد: در شورای عالی انقلاب فرهنگی طرح عفاف و حجاب تصویب شده ولی سوال اینکه چرا اجرا نمی شود؟ نمی خواهند اجرا کنند وگرنه از این قانون بهتر چه می خواهند.

میرسلیم با بیان اینکه در طول این ۲۰سال گذشته درتمام زمینه های لازم سیاست کلی تهیه کردیم، اظهار داشت: ولی حسرت اجرای این سیاست های کلی به دلمان ماند و سوال اینکه آیا عدم اجرای سندی که به تایید و تاکید رهبری رسیده اعتماد به رهبری و ولی فقیه است؟

وی با اشاره به اینکه سال ۹۲ آقایان نزد رهبری می روند و می گویند تا تحریم هست لابد کاری نمی توانیم کنیم و باید مذاکره کنیم، تصریح کرد: فکر می کردند اگر مقابل آمریکا تسلیم شوند همه مشکلات حل می شود ولی بعد از کلی زحمت و عرق ریختن در مذاکره تحریم ها بیشتر و بداخلاقی آمریکایی ها بدتر شد.

 

29213

 

اینکه رهبری ریاست جمهوری میرسلیم انتخابات تاکید تصریح زاویه نامزد سیاست هاشمی تصویب پرورش تحریم ابلاغ دوازدهمین خواهند مشکلات اجرای مذاکره آموزش مبانی گرایی قانون آقایان اشاره توانیم دوران ادامه آمریکایی دستگاه اجرایی سیاسی مرحوم اظهار کاندیدای