برگزیده ها

مازندمجلس: فعال سیاسی و نماینده مردم تهران در مجلس ششم گفت: برجام سند عزت کشور و اثر آن معلوم است؛ دولت روحانی، تورم را از 38 درصد به 11 درصد رسانده است.

مازندمجلس: داوود سلیمانی دوشنبه شب در جمع حامیان حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در بیرجند افزود: دولت روحانی در راه توسعه پایدار حرکت می کند و برجام از دستاوردهای دولت یازدهم است.

به گزارش نامه نیوز وی اضافه کرد: در سال های اخیر گام های خوبی برای بهبود شاخص ها در بخش های مختلف برداشته شد،امروز 80 هزار نیرو در عسلویه کار می کنند، اگر انتخاب اشتباه باشد راه توسعه تحت تاثیر شعار بیهوده قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: بعضی در مناظره ها و بیرون ادعا می کنند، اوضاع فرقی نکرده است، خیلی از جوانان بیکار بوده و مسکن ندارند، اگر رقیب روحانی پیروز شود، 2 میلیون شغل در سال ایجاد می کند پس چرا نباید به این افراد که چنین شعارهایی می دهند رای ندهیم؟

سلیمانی در ادامه گفت: بعضی ها می گویند 450 هزار ریالی که دولت مهرورزی به افراد داد کم است، اگر انتخاب شویم این رقم را به 2.5میلیون ریال افزایش می دهیم.

این فعال سیاسی ادامه داد: اگر واقعا این شعارها عملیاتی بود ما هم به آقایان رئیسی و قالیباف رای می دهیم ولی با توجه به دلایل و شاخص ها، دولت روحانی دولتی موفق محسوب می شود و دیگر افراد غیرعلمی و غیرعملیاتی حرف می زنند.

وی اظهار کرد: در دولت اصلاحات هر سال 750 هزار شغل ایجاد شد و عسلویه در دوره این دولت توسط جوانان کشور ساخته شد و در سال 1380، تعداد 60 هزار نیروی جوان مشغول فعالیت در آنجا بودند.

وی یادآور شد: در دوران هشت ساله دولت های نهم و دهم، تعداد کارکنان عسلویه به پنج هزار نفر کاهش یافت و واحدها از کار افتادند چون ما تحریم شدیم و ادعا شد این تحریم ها کاغذ پاره بیش نیست.

وی تاکید کرد: الان در دولت روحانی در سال آخر 750 هزار شغل ایجاد شد و این نشان از رشد اقتصادی کشور دارد.

سلیمانی اضافه کرد: معاون اول دولت گذشته به جرم اختلاس توسط قوه قضاییه محاکمه شد، کشور با تحریم رو به رو شد ، باید نفت صادر می شد یک عده دلال مثل ب. ز نفت را تحویل گرفته به صورت قاچاق خارج می کرد، این دلال برای هر بشکه 50 سنت حق دلالی می گرفت؛ 2 محموله 2 میلیون بشکه ای که صادر می شد یک میلیون دلار(سه هزار میلیارد تومان) به دست می آورد و فرد یک شبه به میلیاردر تبدیل می شد.

وی افزود: امروز تحریم ها برداشته شده، داوطلب ریاست جمهوری در مناظره تلویزیونی اعلام می کند هیچ یک از تحریم ها برداشته نشده است ،این حرف او خلاف واقع است، بانک مرکزی اعلام کرد، هر محموله که فروخته می شود پول آن دریافت و به حساب واریز می شود.

وی با بیان اینکه شاخص های اقتصادی نشان از موفقیت روحانی دارد، یادآور شد: اسدالله بادامچیان عضو ارشد حزب موتلفه اسلامی با بیان دستاوردهای دولت روحانی، از حرف های غیرواقعی رقیب های روحانی انتقاد می کند.

در این نشست محمدعلی آریا نژاد به نمایندگی از جمعی از اهل سنت ( جماعت دعوت و اصلاح ) گفت: این نهاد که در بین جامعه اهل سنت کشور شناخته شده است با صدور بیانیه ای حمایت قاطع خود را از دکتر روحانی اعلام کرده است.
روحانی تحریم ایجاد اضافه برداشته افراد اعلام میلیون عسلویه ادامه یادآور محموله اقتصادی تعداد مناظره افزود سلیمانی برجام توسعه دستاوردهای سیاسی امروز جوانان