برگزیده ها
مازندمجلس: علیرضا زاکانی گفت: دولت با دزدی اموال معلمان و ثروت اندوزی میلیاردی برخی از وزیران خود نمی‌تواند ادعای مبارزه با فساد کند و مردم ایران در پاسخ به این فسادها اراده کرده‌اند که پرونده موشان در انبار را در ۲۹ اردیبهشت ببندند.

به گزارش تسنیم، علیرضا زاکانی عصر امروز در نشست انتخاباتی نسل چهارمی‌ها در سالن شهدای آتش نشانی رشت با بیان اینکه فرصتی برای شعار دادن‌های روحانی باقی نمانده است اظهار داشت: اکنون زمان ارائه گزارش عملکرد است نه دادن شعارهای جدید.

زاکانی تصریح کرد: روحانی و جهانگیری به همراه سایر کاندیداها فعالیت‌های تبلیغاتی و رقابتی شروع کرده‌اند اما در واقع ابتدا می‌بایست به ارائه گزارشی از عملکرد 4 ساله خود بپردازند و ارائه برنامه برای 4 سال آینده را بر عهده سایر کاندیداها بگذارند.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت روحانی می‌تواند نخستین دولت 4 ساله کشور باشد ابراز داشت: دولت تدبیر و امید به‌دلیل عملکرد ناموفق خود بر اساس نظرسنجی‌ها نخستیندولت 4 ساله بعد از انقلاب است.

وی به ضعف دولت در تمامی بخش‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی اشاره کرد و گفت: تعطیلی بیش از 60 درصد از کارخانه‌ها، کاهش نرخ اشتغال با هفته‌ای یک ساعت کار و بیکاری بیش از 6 میلیون جوان بین 15 تا 29 ساله نشان دهنده عملکرد ضعیف روحانی تنها در بخش اقتصادی است.

زاکانی با بیان اینکه دولت صراحتاً به عدم توانایی خود بارها اشاره داشته است افزود: دولت یازدهم بارها اعلام کرده است "نمی‌توانیم" و با وجود اینکه می‌داند توانایی کاری را ندارد همچنان اصرار به ادامه حضور خود در بخش مدیریت کشور دارد.

عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به ژست آزادیخواهی دولت یازدهم بیان داشت: دولت علاقه دارد ژست آزادیخواهی به خود بگیرد در صورتی‌که امنیتی‌ترین کابینه، متعلق به این دوره از دولت بوده است.

وی با بیان اینکه بدترین رفتار و توهین با منتقدان در دولت یازدهم انجام شده است اظهار داشت: دولت در مقابل مردم و منتقدان بدترین رفتارها را می‌کند و در عرصه جهانی توانایی دفاع از منافع و مصالح ملی و انقلابی را ندارد.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی دولت یازدهم را متخصص شعار بیان کرد و گفت: دولت در شعار برخورد با فساد در کشور گوی سبقت را از همه ربوده است اما در عمل برای خود و اطرافیانش خط قرمز قائل است که منجر به ثروت اندوزی میلیاردی خودشان شده است.

زاکانی با بیان اینکه دولت روحانی نمی‌تواند مدعی مبارزه با فساد باشد اذعان داشت: دولت با دزدی اموال معلمان و ثروت اندوزی میلیاردی برخی از وزیران خود نمی‌تواند ادعای مبارزه با فساد کند و مردم ایران در پاسخ به این فسادها اراده کرده‌اند که پرونده موشان در انبار را در 29 اردیبهشت ببندند.

عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اعتماد مجدد به دولت تدبیر و امید را منجر به از دست دادن تمام سرمایه نظام و کشور بیان کرد و اظهار داشت: ما در مقابل میراثی که از گذشتگان به‌جا مانده است مسئولیم تا بیش از آن را در اختیاز آیندگان قرار دهیم.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس  شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت فعلی غیرقابل اطمینان است افزود: دولتی که شیعه و سنی  و سایر مسئولان کشور را در مقابل هم قرار می‌دهد و کاری جز آیه یاس خواندن و وعده‌های دروغین ندارد برای ملت ایران غیرقابل اعتماد است.
اینکه زاکانی روحانی اسلامی اشاره یازدهم مبارزه نمی‌تواند عملکرد ارائه نماینده توانایی مقابل ندارد انقلاب تهران اظهار میلیاردی غیرقابل ادعای کرده‌اند اندوزی ببندند مردمی اطمینان افزود بارها نیروهای آزادیخواهی اعتماد اردیبهشت منتقدان بدترین علیرضا معلمان فسادها کاندیداها اراده موشان وزیران شورای اقتصادی انبار تدبیر گزارش پرونده