برگزیده ها

مازندمجلس: یاسر هاشمی گفت: رقبای روحانی هیچ برنامه‌ای برای اجرای وعده‌هایشان ندارند. قبلا موقع انتخابات سیب زمینی توزیع می‌شد و پول به حساب افراد می‌ریختند و حالا به جای سیب زمینی، وعده توزیع می‌کنند و مردم را به آینده حواله می‌دهند.

مازندمجلس: یاسر هاشمی رفسنجانی در  ستاد حسن روحانی در گرگان گفت: وظیفه اول ما این است که سعی کنیم مشارکت مردم در انتخابات بالا باشد. اگر مردم به صحنه بیایند، قطعا پیروز خواهیم بود. در سال ۱۳۸۴، که برای آقای احمدی نژاد ۱۷ میلیون رای در دور دوم اعلام شد، بیش از ۱۸ میلیون نفر از واجدان شرایط رای ندادند و اگر نصف آنها رای می دادند، دیگر این فاجعه برای کشور اتفاق نمی افتاد.
 
‌وی با تاکید بر اهمیت رای دادن همه افراد در انتخابات باید به آنهایی که فکر می‌کنند آقای روحانی رای می آورد تاکید کنیم که آرای بالا، پشتوانه‌ای برای آقای روحانی خواهد بود و حتی اگر یک رای به ایشان اضافه شود، قدرتش برای اجرای برنامه ها و وعده هایش بیشتر خواهد شد.
 
هاشمی دروغ و تهمت را استراتژی اصلی مخالفان دولت در انتخابات عنوان کرد و گفت: امروز با گسترش فضای مجازی نمی شود به مردم دروغ گفت. می گویند در خانه وزیر کالای قاچاق پیدا شده است و دو روز بعد مشخص می شود که دروغ گفته اند.
 
وی با اشاره به وعده های رقبای روحانی افزود: آنها هیچ برنامه ای برای اجرای وعده هایشان ندارند؛ قبلا موقع انتخابات سیب زمینی توزیع می شد و پول به حساب افراد می ریختند و الان به جای سیب زمینی وعده توزیع می کنند و مردم را به آینده حواله می دهند.
 
هاشمی تاکید کرد: مردم در سال ٩٢ گفتند که ما از سایه جنگ که بر کشور ما قرار دارد نگرانیم و مردم مسیرشان را انتخاب کردند، امروز با آمدن ترامپ تهدیدات جدی‌تر شده است و نابخردی و رفتار ناشیانه می تواند ایران را به سوریه تبدیل کند.
 
فرزند آیت الله هاشمی ادامه داد: رقیبان آقای روحانی از ایشان می پرسند چرا این وضعیتی که ما دولت را به شما تحویل دادیم درست نکرده‌اید؟ اول شما عذر خواهی کنید به خاطر وضعیتی که به وجود آورده اید تا مردم از حرفهای شما احساس صداقت کنند. وقتی شما با سالانه ۱۰۰ میلیارد دلار پول نفت، فقط بیکاری و تورم برای کشور آوردید، از دولت روحانی توقع دارید با ۴۰ میلیارد دلار پول نفت همه فجایع آن هشت سال را جبران کند؟ من به جریان اصولگرا می گویم تا وقتی که به خاطر رفتار گذشته تان از مردم عذر خواهی نکنید، نمی توانید جایی در دل مردم باز کنید.
 
وی در پایان گفت: من امروز شاهدم که دولت آقای روحانی با حمایت آقای هاشمی، با حمایت آقای خاتمی و یادگار حضرت امام، سید حسن آقای خمینی توانستند دولت را دوباره به ریل اصلی خود برگردانند و ان‌شاءالله مردم با حضور حداکثری پای صندوق‌ها بتوانند این کار نیمه تمام را تکمیل کرده و کشور را به امنیت و ثبات برسانند.

روحانی انتخابات هاشمی امروز تاکید برنامه وضعیتی رفتار میلیارد حمایت توزیع خواهی اجرای رقبای میلیون افراد  هاشمی زمینی