برگزیده ها
کارگردان سریال «شوق پرواز»: در مقام یک ایرانی پای صندوق رای می رویم

مازندمجلس: کارگردان مجموعه تلویزیونی «شوق پرواز» گفت: در مقام پدر، مادر، شهروند و ایرانی پای صندوق های رای می رویم و سرنوشت مردم و فرزندان خود را تعیین می کنیم.

مازندمجلس: به گزارش هنرنیوز ، یدالله صمدی گفت : رای دادن، حق و حقوق هر انسانی است و باید از آن بهترین استفاده را کنیم.
وی اظهار کرد: ضرورت دارد همه آحاد مردم با هوشیاری، بینش و شناخت درست از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری رای خود را بدهند و به این مساله اکتقا نکنند که فقط شناسنامه آنها باید مهر بخورد.

کارگردان سریال تلویزیونی «هفت سین» ادامه داد: باید عاقلانه رای دهیم و احساساتی نشویم تا انتخابات بسیار سالمی داشته باشیم و نتیجه آن خاص مردم باشد.

صمدی با بیان اینکه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری توجه به مسایل فرهنگ و هنر را در اولویت برنامه های خود قرار دهند، تصریح کرد: نامزدها نباید نگاه عمیق و توجه به مسائل فرهنگ وهنر را جزو آخرین ضروریات یک جامعه بگذارند، هر نامزد می تواند حداقل با مشاور امین خود و یا خلوت خود با جستجو در فضای مجازی و اینترنت، به تاثیرات فرهنگ و هنر در زیربنای توسعه کشور آگاهی یابد.

کارگردان فیلم سینمایی «دو نفر و نصفی» خاطرنشان کرد: فرهنگ و هنر در ارتقا، رشد فکری، اقتصادی و امنیتی کشور تاثیر و نقش مهمی دارد و نامزدهای انتخاباتی باید این دو مقوله را باور کنند و با اعتقاد کامل درباره آن صحبت کرده و برنامه ارائه دهند.

به گفته صمدی، شناخت و آگاهی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری درباره فرهنگ و هنر کشور به انتخاب زندگی سالم تر، بهتر و امن تر کمک می کند.

وی با بیان اینکه صنعت سینمای ایران متولی قوی می خواهد، افزود: رفاقت و تعامل در سینما از ضروریات است، باید دولت بعدی به این مساله توجه ویژه کند.

صمدی در گفتگو با ایرنا خاطرنشان کرد: لازم است اختیارات نامحدود به رئیس سازمان سینمایی داده شود تا رفاقت خود را که درد آشنا با سینماگران است، به اهالی هنر ثابت کند.
فرهنگ انتخابات نامزدهای کارگردان جمهوری ریاست سینمایی رفاقت درباره خاطرنشان آگاهی اینکه سریال شناخت مساله برنامه ضروریات