برگزیده ها
گازرسانی به 17 روستای نکا در دولت یازدهم

مازندمجلس: فرماندار نکا گفت که تاکنون روستاهای بخش بالادست شهرستان نکا از نعمت گاز طبیعی محروم بودند و با تلاش های انجام شده، عملیات اجرایی شبکه سراسری گازرسانی به تعداد 17 روستای این منطقه در دولت تدبیر و امید آغاز شد

مازندمجلس: جعفر احمدی در حاشیه بازدید از مناطق روستایی نکا و بررسی روند پیشرفت کار لوله‌گذاری‌ها در گفت و گو با خبرنگاران افزود : با اجرایی شدن این لوله گذاری ها و گازرسانی ، بخش اعظمی از خانوارهای روستایی این مناطق از گازطبیعی برخوردار می شوند.
وی گفت : بالغ بر 600 میلیارد ریال اعتبار تاکنون به این طرح اختصاص یافته و هشت پیمانکار در نقاط مختلف بخش هزارجریب در سه مرحله کار را پیش می برند.
فرماندار نکا افزود : گازرسانی به این منطقه در گام اول از بندر امیرآباد تا حسین آباد ، گام دوم تقویت ایستگاه موجود و انتقال تا کلت و گام سوم نیز انتقال از روستای کلت به سمت دهستان پی رجه است.
احمدی گفت : همزمان با اجرای گازرسانی به روستاهای بالادست شهرستان نکا، گازرسانی به روستاهای بالادست بهشهر و گلوگاه هم در دست اجراست که در مجموع بیش از 150 روستای شرق مازندران با اعتبار بیش از 2 هزار میلیارد ریال تا پایان سال 97 از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند.
مازندران رتبه اول تعداد روستاهای گازدار کشور را دارد و بیش از 89 درصد خانوار روستایی و بیش از 99 درصد خانوار شهری مازندران از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.
استان مازندران سه میلیون و 200هزار نفر جمعیت دارد .

جعفراحمدی