برگزیده ها

مازندمجلس: دولت یازدهم به دهکهای پایین جامعه توجه دارد اما کرامت انسانی مهمتر است و باید با کارآفرینی کرامت انسانی آنها را حفظ کنیم.

مازندمجلس:  نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: نامزدهایی که در مناظرات وعده های عوام گرایانه در مورد پرداخت یارانه می دهند شعور سیاسی مردم را نادیده گرفته اند.

فریده اولاد قبا دوشنبه شب در ستاد جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه در مشهد افزود: قانون بودجه سال 96 و برنامه ششم توسعه تصویب شده و جایی برای افزایش یارانه ندارد.

وی اظهار کرد: مردم ایران نیازمند فقیر پروری نیستند بلکه نیازمند کارآفرینی و اشتغال می باشند.

وی گفت: دولت یازدهم به دهکهای پایین جامعه توجه دارد اما کرامت انسانی مهمتر است و باید با کارآفرینی کرامت انسانی آنها را حفظ کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت یازدهم در ارائه دستاوردهای خود مظلوم واقع شده است افزود: یکی از این دستاوردها در عرصه سیاست خارجی، برجام است که ایران را از ذیل فصل هفتم منشور سازمان ملل در شورای امنیت خارج کرد.

وی اظهار کرد: این امر از طریق دیپلماسی، گفت و گو و تعامل سازنده با دنیا انجام شد و نگاه ایران هراسی را تغییر داد.

وی گفت: در سال 92 که دولت یازدهم مستقر شد کشور از نظر اقتصادی با رکود تورمی 40 درصدی و رشد اقتصادی منفی مواجه بود اما اینک این رشد به مثبت هفت رسیده است.

اولاد قبا افزود: دولت تدبیر و امید در سه سال اول فقط آواربرداری های دولت قبل را انجام داد تا توانست کشور را به روی ریل ثبات و آرامش برگرداند.

وی تقویت ورزشهای بومی، محلی، عدالت جنسیتی، کاهش ساعت کار بانوان شاغل، افزایش تعداد ناشران و کتابخانه های عمومی و طرح تحول سلامت را برخی از اقداماتی برشمرد که در دولت تدبیر و امید انجام شده است.

وی اظهار کرد: نقش محوری دولت یازدهم در ثبات ایران در حالی که برخی کشورهای همسایه در جنگ و درگیری هستند و همچنین ثبات اقتصادی با وجود کاهش قیمت جهانی نفت برخی دیگر از دستاوردهای این دولت است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای نسبت به جوانان و بانوان دارد گفت: به گذشته بر نمی گردیم و با حضور حداکثری و شعور سیاسی ادامه دهنده دستاوردهای دولت یازدهم در دولت دوازدهم خواهیم بود.
یازدهم دستاوردهای افزود نماینده اظهار اقتصادی شورای یارانه تدبیر سیاسی کرامت انسانی اینکه بانوان افزایش اسلامی تهران نادیده اولاد جوانان نیازمند توسعه کارآفرینی