برگزیده ها

مازندمجلس: رییس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه دنیا امروز مترصد است که ببیند ایرانیان در 29 اردیبهشت چه روشی را انتخاب می‌کنند گفت: حضور آگاهانه مردم در پای صندوق­‌های رأی حتماً اتفاقات خوبی را برای آینده کشور رقم خواهد زد.

مازندمجلس: سیدشهاب الدین چاوشی معاون سیاسی استانداری تهران در همایش هفته معلم شهرستان بهارستان با اشاره به اینکه امروز تأکید ما بر حضور پرشور مردم در پای صندوق­‌های رأی است اظهار کرد: افرادی که دارای دانش و آگاهی بوده و به توده‌های مردم متصل هستند، به آنها بگویند که در پای صندوق­ های رأی حاضر شوند و نسبت به مصالح کشورشان بی‌تفاوت نباشند. شورای نگهبان بر طبق حداقل صلاحیت ها،  6 نفر را به عنوان رجال سیاسی و مذهبی معرفی کرد. حتماً از میان این افراد یک نفر را می­‌توان یافت که مصالح ملی کشور را بتواند خوب اداره کند. ما وظیفه داریم براساس فهم خود و تحقیق از افراد مطلع، شخص اصلح را انتخاب کنیم و کار اداره کشور را به اهلش بسپاریم.


وی ادامه داد: حضور آگاهانه مردم در پای صندوق­‌های رأی حتماً اتفاقات خوبی را برای آینده کشور رقم خواهد زد و فردای انتخابات، ایران در دنیا خواهد درخشید. هر شخصی را که اکثریت مردم ایران بر توانایی و صلاحیت او صحه بگذارند، مورد احترام ایران و جهان قرار خواهد گرفت. امروز ایران و ایرانی در دنیا سرافراز است و در منطقه خاورمیانه و حتی در اروپا، احساس امنیتی که در ایران وجود دارد، مشابه­‌اش نیست و این نعمت را باید پاس داشت. این فرصت تاریخی برای ایرانیان یک فرصت بزرگ و طلایی است، در پیرامون ما کشورهای عراق، افغانستان، پاکستان، ترکیه، یمن، بحرین و..فاقد امنیت و آرامش هستند. مقام معظم رهبری طی روزهای اخیر چندین بار توصیه کردند که همه برای سرنوشت کشور در انتخابات حضور یابند. این حضور مردم بسیار اهمیت دارد.

معاون سیاسی استانداری تهران همچنین تصریح کرد: اگر ما در دنیا توانستیم بر موج ایران­‌هراسی و اسلام­ هراسی لگام بزنیم و غربی­ های متجاوز را وادار به عقب­ نشینی کنیم و با منطق و گفتگو در افکار بین­ المللی نفوذ پیدا کنیم به واسطه حضور پرشور و پررنگ ملت در انتخابات بود که پس از آن دولت توانست به واسطه پشتیبانی ملت حرف­ های خودش را بدون لکنت در مقابل بیگانگان بیان کند. بعضی از افراد می­ گویند هر دولتی بر سر کار بود همین کار را می‌­توانست انجام دهد، بله درست است عقلانیت هم این را حکم می­ کند ولی چرا در گذشته با وجود اجازه مذاکره از سوی مقام معظم رهبری، این امر محقق نمی­‌شد؟ آن تیمی که توانست با منطق انسانی و تکیه بر قوانین و مقررات بین ­المللی پذیرفته شده اثبات کند که استفاده صلح ­آمیز از انرژی هسته ­ای حق مسلم ایرانیان است، تیم دیپلماسی دولتی بود که مورد اعتماد مردم در سال 92 قرار گرفت.


چاوشی با اشاره به اینکه بیان این نکات هیچ تبلیغی برای هیچ کاندیدایی نیست بلکه این موارد دستاوردهای بزرگ ملی نظام است گفت: در مناظره دوم انتخابات ریاست جمهوری، همه کاندیداها علیرغم انتقادی که داشتند اظهار کردند برجام و توافق هسته­ ای یک ضرورت ملی بوده است.


وی خاطرنشان کرد: اینکه بخواهیم به خاطر مقاصد سیاسی و انگیزه­ های شخصی و گروهی به دستاوردهای نظام چوب حراج بزنیم و خدمات بزرگ نظام را نادیده بگیریم، این جفاکاری است. یکی از افراد در مناظره معتقد بود که درست است که برجام کار لازمی بوده است، اما به منزله چکی است و باید نقدش کنیم. این تصور که همه چیز مطلق و به صورت سیاه و سفید است معنا ندارد. تا پیش از آن، منطق حاکم بر گفتگوی ما، آنقدر گیرا نبود که بتوانیم اتحاد قدرت­ های بزرگ را که آمریکا توانسته بود با خودش همراه و هم­دست کند بشکنیم.


رییس ستاد انتخابات استان تهران در ادامه افزود:‌ در یک گفتگوی برابر، این دولت توانست آنها را سرجایشان بنشاند و اعتماد جهانی را جلب کند. جمهوری اسلامی در این دوره توانست تحریم­‌های ظالمانه‌­ای را که به کشور ما تحمیل شده بود و نظام اقتصادی ما را در معرض مخاطره قرار داده بود، بشکند. در این دوره کارهای بزرگی برای توسعه و پیشرفت کشور صورت گرفته است.

چاوشی همچنین با بیان اینکه مجموعه نظام و حاکمیت سیاسی در کشور یکپارچه است و هیچ قوه، گروه و نهادی مستقل از نظام نمی­‌تواند قد علم  کند تصریح کرد: این موارد همگی، تقسیم کار است برای جلوگیری از خودکامگی. همه گرایش‌ها، نهادها و همه قوا باید خود را بر اساس انتخاب­‌های مردم وفق دهند. هر کسی که در این کشور مورد اعتماد اکثریت مردم واقع شود، طبق گفته رهبری معظم، مورد حمایت کُل نظام خواهد بود. با این نگاه ملی، حضور و مشارکت گسترده مردم در پای صندوق­ های رأی رقم خواهد خورد. باید بدانیم که دنیا امروز مترصد است که ببیند ایرانیان در 29 اردیبهشت چه روش و مشی ­ای را انتخاب خواهند کرد.

وی تاکید کرد:‌ من به عنوان مسئول سیاسی در استانداری تهران، می­‌گویم هر کسی را که مردم از میان 6 رجال سیاسی و مذهبی تأیید شده، انتخاب کنند برای ما مورد احترام خواهد بود و هر کدام از این افراد هم که از ما و شما طلب کمک کنند باید به او کمک کنیم. زیرا ایران متعلق به همگان است و به هیچ قوم و گروهی تعلق ندارد و همه باید نگاه ­های قومی، قبیله­ ای و محلی را کنار بگذاریم و نگاهمان، یک نگاه واحد سیاسی باشد. ملتی که مدعی است می ­خواهد زمینه ­ساز ظهور حجت خدا بشود باید ملتی متحد و متفق باشد.

چاوشی در پایان گفت: شهرستان بهارستان در تهران یک سرمایه کلیدی است. مردم شریف و عزیزی که از اقصی نقاط کشور در این نقطه از پایتخت گرد آمده‌اند، ارزش و منزلت زیادی برای دولت جمهوری اسلامی دارند. مردمی که در عین محرومیت پای نظام و کشورشان ایستاده و درخشیده‌اند. هر چند محرومیت‌های زیادی در این منطقه به لحاظ نوع شکل گیری این شهرستان وجود داشته ولی طی سال های گذشته اقدامات خوبی انجام شده و انتظار می‌رود در آینده شاهد تحول این منطقه باشیم. در اوج درآمدهای نفتی، کلنگ بیمارستان امام حسین(ع) این منطقه به زمین زده اما به فراموشی سپرده شد تا این که در دوره دولت یازدهم با عزم و همت مسئولین این بیمارستان با وجود کمبود درآمدهای دولت افتتاح گردید.
سیاسی انتخابات تهران افراد منطقه چاوشی اینکه توانست امروز جمهوری شهرستان استانداری رهبری اعتماد ایرانیان دولتی گذشته تصریح بزنیم واسطه برجام اسلامی زیادی درآمدهای بیمارستان گفتگوی ندارد دستاوردهای مناظره همچنین گروهی موارد ادامه پرشور صندوق­‌های اظهار اشاره بهارستان آگاهانه اتفاقات معاون صندوق­ مصالح اداره آینده اکثریت حتماً مذهبی کشورشان صلاحیت عنوان احترام