برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > انتخابات - ایسنا نوشت: عضو مجمع روحانیون مبارز گفت: انتخابات دوازدهم فراتر از تاثیرهای چهار سال آینده است و شرایطی را رقم می‌زند که راه و مسیر ده‌ها سال کشور را مشخص می‌کند.

مازندمجلس:حجت‌الاسلام مجید انصاری در جمع هواداران حسن روحانی در حسینیه حائری شهر ایلام اظهار کرد: ایران در پیچ مهمی از تاریخ قرار گرفته و انتخابات پیش رو مسیر ده‌ها سال آینده کشور را ترسیم می‌کند.

عضو مجمع روحانیون مبارز گفت: انتخابات دوازدهم فراتر از تاثیرهای ۴ سال آینده است و شرایطی را رقم می‌زند که راه و مسیر ده‌ها سال کشور را مشخص می‌کند. ملاک ولایتمداری این است که در مسیر رفاه مردم حرکت و عمل کنید، مردم اگر خواستید مدعیان ولایتمداری را بشناسید ببینید کدام یک در خط انبیاء که همان دغدغه مردم‌داری و رفع مشکلات جامعه است، حرکت می‌کنند .

انصاری گفت: صددرصد حقوق‌های نجومی که رقم آنها ۲۴ میلیارد تومان بود به خزانه بازگشت، اما منتقدان به مردم بگوبند که چرا با لابی مانع تحقیق و تفحص مجلس از املاک نجومی شدند؟ حتی جلوی تحقیق و تفحص شورای شهر را نیز گرفتند.

وي يادآور شد: دکتر روحانی در جمع کارگران معدن حاضر شد و گفت بگذارید کارگران هر چه فریاد دارند بر سر رئیس جمهوری خود بریزند.

این فعال سیاسی ادامه داد: آقای روحانی در شرایطی دولت را تحویل گرفت که کشور لب پرتگاه بود، اقتصاد ملی در آستانه ورشکستگی قرار داشت و روابط خارجی بدترین وضعیت خود را تجربه می‌کرد، تحریم‌ها نیز تهدید بود که روی تهدیدهای دیگر انباشته شد. در این مدت فعالیت دولت یازدهم لحظه‌ای نبوده که شخص روحانی و دیگر اعضای دولت از سوی رسانه‌های رقیب از خبرگزاری‌ها، سایت‌ها، بولتن‌ها و تریبون‌ها نه مورد نقد بلکه تخریب قرار نگرفته باشند.

انصاری با اشاره به اینکه در این مدت روحانی در یک کارزار نابرابر رسانه‌ای مشغول کار بوده و انواع و اقسام تخریب‌ها علیه او انجام شده است، گفت: مردم در سال ۹۲ انتخاب کردند که با عقل و تدبیر و دانش کشور اداره شود و دولت نیز با برنامه‌ریزی کارشناسی و عقلایی مسیر توسعه و اولویت‌های کشور را تعیین کرد که در این مدت حرکت‌های موفقی انجام شده که برخی از آنها محقق شده و بقیه نیز با همراهی مردم به بار خواهد نشست .

عضو مجمع روحانیون مبارز با بیان اینکه برجام از دید من یک افتخار تاریخی برای ملت ایران است که به مراتب بزرگ‌تر از ملی شدن صنعت نفت است، اظهار کرد: در ملی شدن صنعت نفت ما فقط با انگلیس رو به رو بودیم اما در برجام این کل دنیا بود که مقابل ما قرار گرفته بود، آنجا تهدید نظامی و تحریم نبود اما در برجام اینها وجود داشت .

انصاری با بیان اینکه دولت با هنر دیپلماسی و پشتکار و تلاش خستگی ناپذیر آقای ظریف و تیم او موفق شد این سنگ بزرگ را جلوی پای ملت ایران بردارد، عنوان کرد: امروز پس از برجام ما نه تنها مسایل را حل کردیم بلکه به طور مستقیم هواپیما از شرکت بوئینگ و ایرباس می‌خریم، ما یک دلار بابت خرید هواپیما ندادیم و این معامله در اقتصاد یک شاهکار است .

وی یادآور شد: ما توانستیم در توافق با شرکت‌های هواپیما سازی جهان حتی بدون تضمین دولت و بانک مرکزی به صورت اجاره به شرط تملیک از محل فروش بلیت هواپیما بخریم، پس از ۱۵ سال این سرمایه گذاری مستهلک می‌شود و هواپیماها طبق قرار داد به مالکیت جمهوری اسلامی ایران در می‌آیند .

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تصریح کرد: این دولت که به میدان آمد برای نجات اقتصاد کشور کارهای بزرگی انجام داده است، تورم وحشتناک را مهار کرد، رکود را از منفی هشت درصد به مثبت هشت درصد رساند، امروز چهار میلیون بشکه نفت در کشور تولید می‌شود که ۲.۵ میلیون بشکه از آن صادر می‌شود .

انصاری با بیان اینکه چه اشکالی دارد این دوستان ما هفته آینده در مناظره پایانی فیش حقوقی فروردین ماه خود را ارایه کنند و رئیس جمهوری هم ارائه دهد، اظهار کرد: وعده‌هایی داده می‌شود که به هیچ وجه با امکانات بالفعل و بالقوه آینده کشور سازگار نیست، شفاف بگویید، می‌گوید ما داریم اگر دارید، کجاست؟ مردم ایران باید توجه کنند که این شعارها هشت سال پیش شدیدتر زده شد و ما نتایج آن را دیدیم، مومن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی‌شود.

27212

انصاری روحانی اینکه برجام هواپیما آینده جمهوری اقتصاد اظهار میلیون تحقیق کارگران امروز سیاسی نجومی تهدید مبارز فروردین ارایه حقوقی پایانی مناظره گرفته انتخابات شرایطی روحانیون می‌کند ده‌ها ولایتمداری