برگزیده ها
جوانان با تمام توان در پای‌کار حاضرشده‌اند

اختصاصی مازندمجلس: رئیس ستاد جوانان دکتر روحانی درمازندران گفت: جوانان امروز دیگر مملکت خود را در سراشیبی سقوط نمی‌بینند و به دنبال ساختن آینده‌ خود در آن‌سوی مرزها نیستند همین مسئله باعث شده تا جوانان نسبت به ورود کاندیداهای جدید و خطر تکرار پوپولیسم 8 ساله احساس خطر کرده‌اند و با تمام توان در پای‌کار حاضرشده‌اند.

مازندمجلس: متن گفتگو با دکتر احسان قاسمی رئیس ستاد جوانان دکتر روحانی در استان مازندران به شرح زیر است:

 به نظر شما مهم‌ترین تأثیر دولت روحانی بر وضعیت جوانان چه بوده است؟

خوشبختانه دانشجویان و جوانان امروز ما به رشدی رسیده‌اند که انتظارشان از دولت در حد مقدورات و امکاناتی است که در اختیار دارد. با تمام این محدودیت‌ها حداقل اتفاقی که برای جوانان اتفاق افتاده ایجاد حس امید به آینده و کاهش افسردگی در میان جوانان است. جوانان امروز دیگر مملکت خود را در سراشیبی سقوط نمی‌بینند و به دنبال ساختن آینده‌ خود در آن‌سوی مرزها نیستند و نشانه‌های پیشرفت و توسعه را می‌بینند. همین مسئله باعث شده تا جوانان نسبت به ورود کاندیداهای جدید و خطر تکرار پوپولیسم 8 ساله احساس خطر کرده‌اند و با تمام توان در پای‌کار حاضرشده‌اند.

 اقدامات صورت گرفته در ستاد جوانان و دانشجویان دکتر روحانی چه بوده است و در آینده چه برنامه‌هایی دارید؟

 خوشبختانه اعتمادی که آقای مهندس نریمان به جوانان داشت موجب شد تا اولین حکم ستاد در استان برای ریاست ستاد جوانان و دانشجویان صادر شود و ما از روز نخست با بررسی چارت و اضافه نمودن معاونت کارآفرینی و امید بعلاوه معاونت محیط‌زیست و سازمان‌های مردم‌نهاد به چارت ابلاغی تهران کار خود را آغاز نمودیم.

از روز اول شاهد ورود جوانان علاقه‌مند به فعالیت در ستاد بودیم و جهت شناخت مناسب توانمندی این عزیزان گردش کار استانداردی جهت پذیرش اعضا در ستاد تنظیم و بانک اطلاعاتی مناسبی تشکیل گردید. فعالیت ستاد جوانان و دانشجویان نیز در دو سطح تعریف گردید. سطح اول فعالیت‌های میدانی در محل دفتر ستاد و دیگری فعالیت‌های مرتبط با ستاد شهرستان‌ها می‌باشد. در بخش اول استفاده از سخنرانان بومی و کشوری به‌صورت روزانه در دستور کار ستاد قرار دارد و در سطح استان نیز اعزام سخنران و بولتن‌ها و اقلام تبلیغاتی به همراه سرکشی به ستادهای استان در برنامه بوده و در حال اجراست. همچنین استفاده مفید از فضای مجازی، تولید محتوا، برجسته کردن اقدامات مفید دولت و انگشت گذاشتن بر روی ضعف‌های مدیریتی رقبا از برنامه‌های اصلی ستاد جوانان می‌باشد.

فضای انتخاباتی موجود در جامعه و قشر جوان را چگونه می‌بینید؟

با توجه به این‌که بنده و سایر دوستان در ستاد دکتر روحانی در حال فعالیت هستیم اکثر عزیزانی که در اطراف ما هستند، از دوستداران و طرفداران ایشان می‌باشند و شاید این‌جانب نتوانم قضاوت بی‌طرفانه و صحیحی از میزان اقبال مردم به دکتر روحانی داشته باشند. اما آنچه از نتایج نظرسنجی‌های معتبر به دست می‌آید بیانگر آن است که ان‌شاءالله دکتر روحانی با یک رأی قاطع برنده انتخابات ریاست جمهوری خواهند بود و همین پیروزی قاطع کمک‌کار ایشان در دور دوم ریاست جمهوری خواهد شد. 

احسان قاسمی رئیس ستاد جوانان دکتر روحانی در استان مازندران