برگزیده ها
مردم ما تحت تاثیر شعارهای فریبنده قرار نمی‌گیرند

مازندمجلس: رییس‌جمهور گفت: ملت ایران واقعیات را لمس می‌کنند. مردم ما تحت تاثیر شعارهای فریبنده قرار نمی‌گیرند.

مازندمجلس: رییس‌جمهور گفت: ملت ایران واقعیات را لمس می‌کنند. مردم ما تحت تاثیر شعارهای فریبنده قرار نمی‌گیرند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حجت‌الاسلام حسن روحانی در جمع هواداران خود در ورزشگاه شهید شیرودی گفت: من با اینکه صدایم خیلی مناسب برای سخنرانی نیست اما به محضر شما آمده‌ام و خدمت شما سلام و خسته نباشید می‌گویم.

او ادامه داد: امروز ما در یک مقطع بسیار حساس و تاریخی قرار گرفته‌ایم سرنوشت خودمان را در جمعه آینده می‌خواهیم تعیین کنیم و راهی که در سال ۹۲ انتخاب کرده‌ایم و برگزیده‌ایم و اقلیتی در مقابل آن ایستاده‌اند را انتخاب می‌کنیم. امروز همان اقلیت از تحول بیشتر و ادامه این شرایط نگران هستند.

روحانی تاکید کرد: هر روز بانوان و زنان ما به صحنه آمده‌اند کار را تمام کرده‌اند. در زمان انقلاب وقتی پیروز شدیم که زنان به خیابان‌ها آمدند. اگر امروز در انتخابات زنان به صحنه بیایند ما پیروز می‌شویم. همه ما تنها یک وظیفه داریم و آن دعوت از همه افراد برای حضور به پای صندوق‌های آرا است و اگر همه به پای صندوق بیایند ما پیروز می‌شویم. ملت ایران واقعیات را لمس می‌کنند. مردم ما تحت تاثیر شعارهای فریبنده قرار نمی‌گیرند.

او خاطرنشان کرد: من از همه مردم ایران می‌خواهم تا برنامه‌ها و کارنامه ها را یکبار دیگر مرور کنند. کارنامه چهار ساله دولت یازهم و کارنامه‌های ۳۸ ساله کسان دیگری که در دستگاه‌های دیگر بوده‌اند. آنها بگویند که در ۳۸ سال گذشته چکار کرده‌اند؟ کارنامه ما در چهار سال روشن است. کارنامه کسانی هم که ۱۲ سال در یک منصب بوده اند، روشن است.

رییس‌جمهور افزود: شما توصیه‌تان در سال اول دولت یازدهم این بود که ۱۶ آذر را آزاد نگذاریم. شما همیشه به دانشگاه به عنوان تهدید نگاه کرده‌اید. شما می‌خواستید جوانان ما در حصر و محاصره و انزوا باشند. شما همان حرف‌‌هایی که در جلسات خصوصی زدید لطفا به مردم هم آشکارا بگویید. شما مگر هر روز فشار نیاورید که فضای مجازی بسته شود.  شما مگر هر روز فشار نیاورید که اشتغال زنان باید متوقف شود.

روحانی تاکید کرد: شما برگردید به بخشنامه‌های جنسیتی خودتان نگاه کنید. شما به احکامی که صادر کرده‌اید نگاه کنید. کارنامه ما روشن است. ما تبعیض جنسیتی را نمی پذیریم. ما ظلم جنسیتی را نمی پذیریم. مردم ما راه خود را انتخاب کرده‌اند و از راهی که انتخاب کرده‌اند برنمی‌گردند. شعار ما روشن است. ما آزادی می خواهیم. ما آزادی اجتماعی و سیاسی می‌خواهیم. ما آزادی بیان وتفکر می‌خواهیم. ما آزادی انتخاب و تفریح برای ساعات فراغت می‌خواهیم. ما آزادی برای نوع اشتغال و شغل‌مان می‌خواهیم. ما به دنبال امنیت واقعی و جامعه امن هستیم. ما فضای امنیتی نمی‌خواهیم.

 

ادامه دارد...

آزادی کارنامه می‌خواهیم روحانی امروز تاثیر کرده‌اند پیروز جنسیتی ادامه شعارهای فریبنده نمی‌گیرند نیاورید اشتغال پذیریم ورزشگاه کرده‌اید تاکید واقعیات رییس‌جمهور سیاسی بیایند می‌شویم شیرودی