برگزیده ها
ما زخم‌خورندگان کسانی هستیم که کرامت انسانی زیر پا گذاشتند

مازندمجلس: نماینده مردم تهران تاکید کرد: روحانی مچکریم که سید محمد خاتمی محترم ما را پاسداری کردی

مازندمجلس: نماینده مردم تهران تاکید کرد: روحانی مچکریم که سید محمد خاتمی محترم ما را پاسداری کردی

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، پروانه سلحشوری در همایش زنان حامی روحانی در ورزشگاه شهید شیرودی عنوان کرد: ان‌شاالله بتوانیم جشن پیروزی روحانی را در ایام عید شعبانی بگیریم در برهه حساس تاریخی قرار داریم ما باید انتخاب کنیم ما انتخاب می‌کنیم و انتخاب ما روحانی است امام فرمود به پشتوانه شما ملت دولت تعیین می‌کند اکنون به پشت شما زنان و مردم غیور دولت تعیین خواهیم کرد.

او افزود: روحانی مچکریم که سید محمد خاتمی محترم ما را پاسداری کردی .فکر می‌کنند با سانسور عکس خاتمی او را از دل مردم می‌برند خاتمی در دل مردم جا دارد نه قاب عکس. روحانی مچکریم برای ارج نهادن به کرامت انسان چرا که ما زخم‌خورندگان کسانی هستیم که کرامت انسانی زیر پا گذاشتند و ما زنان را برای رای می‌خواستند و شما اولین نفری بودید که سه معاون زن و یک سفیر زن و فرماندار سنی زن در دولت خود به کار گرفتید.

نماینده مردم تهران تاکید کرد: مچکریم برجام را به سرانجام رساندید کسانی که می‌گویند برجام چه کرد برجام عزت ایرانی را به ایرانیان برگرداند چه ناسپاس  هستند آنان که امنیت ما را قدر نمی‌دانند روحانی مچکریم که شان ریاست‌جمهوری را از لودگی و بیهوده‌گویی نجات دادید. مچکریم که در فرهنگ و رسانه و ورزش وضع زنان را بهبود بخشیدید کیمیا علیزاده‌ها ارمغان روحانی هستند.

او افزود: دوستان عزیزم در دور اول روحانی مطالبه‌ای داشت که هنوز محقق نشده این بار همه با هم این مهم را محقق خواهیم ساخت ریاست‌جمهوری عزیز ما گشت ارشاد برای دختران نمی‌خواهیم ما گشت ارشاد برای مبارزه با فساد می‌خواهیم جناب رئیس‌جمهور در برنامه توسعه ششم حکمی برای زنان سرپرست خانوار داشتیم می‌خواهیم به وضع آنها رسیدگی شود ما می‌دانیم مجلس نهم همراه نبود اما مجلس دهم به شما امیدوار است تا وزیر زن معرفی شود دانشجویان ما از تفکیک جنسیتی بیزارند نشریات دانشجویی توقیف می‌شود امیدواریم این موانع رفع شود.

روحانی مچکریم خاتمی برجام کرامت کسانی محترم ارشاد می‌خواهیم پاسداری تعیین ریاست‌جمهوری افزود خواهیم تاکید زخم‌خورندگان شیرودی ورزشگاه هستیم انسانی تهران نماینده گذاشتند سلحشوری