برگزیده ها
مازندمجلس: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با انتقاد از برخی سیاه‌نمایی‌ها درباره دولت گفت: شهادت می‌دهم دولت یازدهم در هیچ شرایطی به فکر اتلاف منابع کشور نبوده و نخواهد بود.

غلامرضا تاجگردون در آیین خدمت رسانی آب و برق به روستاها که در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد، با اشاره به خدمات دولت یازدهم در حوزه نیرو خاطر نشان کرد: امروز در شرایطی قرار داریم که سرمایه‌گذاری‌های ابتدای انقلاب در زمینه‌های آب و برق و به ویژه آب روستایی پس از حدود چهل سال به دلیل فرسودگی بسیاری از مناطق روستایی کشور را به مشکلی جدی روبرو کرده است.

وی با تاکید بر اینکه خشکسالی‌های اخیر در مناطق مختلف کشور، عملا منابع آبی کشور را با فرسایشی جدی مواجه کرده است تصریح کرد: متاسفانه در دوره‌ای که از نظر درآمدهای ارزی دوره‌ای طلایی بود دوره بدی داشتیم و اقداماتی که باید در زمینه زیرساخت‌های روستایی انجام می‌شد انجام نشد.

تاجگردون با بیان اینکه به دلیل شرایط بسیار نامناسب روستاها این ضرورت احساس می‌شد که دولت و مجلس با رویکرد جدید اقداماتی جدی درباره روستاها انجام دهند، اظهار کرد: امروز دولت و مجلس در شرایطی کنار هم قرار دارند که بدون دغدغه و حاشیه مسایل مربوط به روستاها به ویژه آب روستاها را برطرف کرده‌اند.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: در اوج منابع انرژی کشور در سال‌های 85 و 86 اعتبارات آب روستایی 100 الی 150 میلیارد تومان بود و در این شرایط شعار محرومیت‌زدایی سر داده می‌شد. اما امروز این عدد به 1300 میلیارد تومان افزایش یافته است.

تاجگردون با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در 29 اردیبهشت ماه سال جاری، گفت: من وقتی که می‌بینم تعدادی از سران نظام در تلویزیون می‌نشینند و در شرایطی که خدمت‌رسانی به دورترین نقاط کشور انجام می‌شود سیاه‌نمایی می‌کنند تأسف می‌خورم.

وی افزود: شهادت می‌دهم که دولت یازدهم در هیچ شرایطی به فکر اتلاف منابع کشور نبوده و نخواهد بود.

وی اظهار کرد: کاری که در زمینه توسعه روستاها و آب و برق انجام شده است نهضتی بی‌حاشیه و بی‌شعار است که با تدبیری که دولت ارایه کرده است و همراهی مجلس با دولت فضایی آرام برای به ثمر رسیدن برنامه‌های خوب توسعه‌ای در کشور حاصل شده است.

تاجگردون تأکید کرد: من به عنوان یک اصلاح‌طلب که به اصلاح‌طلب بودن خود افتخار می‌کنم، خوشحال هستم که با شعار اعتدال خدمت را آنطور که زیبنده مردم است اجرایی می‌کنیم.
 
روستاها شرایطی منابع تاجگردون روستایی یازدهم اتلاف شهادت می‌شد می‌دهم امروز نخواهد نبوده زمینه شرایط اظهار اصلاح‌طلب تومان میلیارد اقداماتی اینکه برنامه بودجه درباره اشاره کمیسیون اسلامی مناطق دوره‌ای