برگزیده ها

مازندمجلس: نماینده مردم تهران در مجلس دلایل کلید خوردن مجدد تحقیق و تفحص از عملکرد محمدباقر قالیباف شهردار تهران برای بار دوم را تشریح کرد.

مازندمجلس: مصطفی کواکبیان در جمع خبرنگاران پارلمانی گفت: به دلیل نامشخص بودن نحوه واریز پول بوستان مادر و نحوه واگذاری املاک شهرداری تهران و تغییر کاربری‌ها و همچنین نحوه ساخت و ساز نمایشگاه شهر آفتاب و ضعف مدیریتی شهردار تهران در پیشگیری از تخلفات و بی انضباطی های مالی، جمعی از نمایندگان مجلس تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شهرداری تهران را برای بار دوم مطرح کردند.
 
این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین با انتقاد به تقسیم بندی جامعه به 96 و 4 درصد گفت: برخی نامزدها متوجه نیستند که بر سر شاخه نشسته و بن می‌برند و به خاطر یک دستمال، قیصریه را آتش می زنند.
 
وی ادامه داد: بنده به هیچ عنوان با تقسیم بندی جامعه به 96 درصد و 4 درصد موافق نیستیم، اما ان‌شاء‌الله با به نتیجه رسیدن تحقیق و تفحص از عملکرد شهردار تهران این بار حتما ثابت خواهد شد که آقای قالیباف جزو کدام گروه درصدی اعلام شده است.
 
کواکبیان از پیگیری اعلام وصول تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شهرداری تهران پس از برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت ماه سخن گفت.
تهران شهرداری تحقیق عملکرد تقسیم جامعه اعلام شهردار قالیباف درصدی همچنین کواکبیان تقاضای